paranoide Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Bioshock blir høstens, kanskje årets, største spill for mange. Undertegnede inkludert. Foreløpig har det fått gode kritikker. It's:- A horror game - A long game - A Shock game It's not: - Bugged - Demanding - About killing kids Sublime: 95% - Inconceivably good plot- Tough, scary combat - Perfect location design - Stunning sound track and audio effects - Endless variety of weapons A RICH AND BRILLIANT DYSTOPIA FOR EVERYONE The score 10/10 Discuss. Endret 30. juli 2007 av paranoide Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det var jo en fin... ehm... anmeldelse... kilde f.eks perhaps? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Så vidt jeg vet er det ikke lovlig med typeups eller scans, så jeg tok en liten risk i å poste 'Is/Is not' seksjonen av PC Gamers anmeldelse. Men jeg skuffer jo aldri, så her er litt bevis. Takk til Nemos på Cult of Rapture. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Virker som dette spillet kommer til å innfri forventningene. Jeg ble i hvertfall overbevist når jeg så den videoen når de spiller Bioshock hos Gamespot Dette vil bli en killler-app for Xbox 360 vil jeg tro! Noe PS3-eiere kan sikle etter Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg prøver og sikle men går ikke bra vannfysikk skal dem ha Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg prøver og sikle men går ikke bra vannfysikk skal dem ha 9172353[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ok. 9172358[/snapback] Greit nok at jeg hadde litt lite i det jeg posta, men din var jo mer meningsløs og værre =/ Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Dette er ingen konkurranse i å ha mest innholdsrike poster, heller ikke å være lekemoderator. Hvis du ikke interesserer deg for spillet skjønner jeg ikke hvorfor du poster at du ikke gjør det. Men selvfølgelig har du jo rett til å ytre dine meninger i dette frie landet. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kommer det demo av dette spillet? Er milevis unna å forstå hypen på dette spillet etter å ha sett de videoene som har blitt lagt ut på marketplace til nå, men vil gjerne teste det for å se hva det er snakk om her. Og da er jo en demo midt i blinken.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg ville bare si at vanneffekten var bra, må vell få lov til og si:) Dessuten må jeg jo få lov til og si negativt viss det er noe negativt om det. Kan ikke bare leve i den perfekte verden Endret 30. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Dette er ingen konkurranse i å ha mest innholdsrike poster, heller ikke å være lekemoderator. Jo, det er en slags konkurranse i og ha innholdfylte innlegg. Slike innlegg som du postet blir ofte slettet og for mange fører til advarsel (trust me, I know) Men selvfølgelig har du jo rett til å ytre dine meninger i dette frie landet. Så hvorfor hakker du ned på meningene hans? BioShock ser ut til og bli ett veldig bra spill, men det er noe med det som gjør at jeg ikke løper til butikken på release, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 når er det bioshock kommer da? ser ut til å bli et litt spesielt spill. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ifølge tothegame så skal det komme om ikke så lenge UK RELEASE: 24-Aug-2007 | NORDIC RELEASE: 24-Aug-2007 | US RELEASE: 21-Aug-2007 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har da ikke 360, men en mer enn brukbar PC. Noen som vet om dette kommer til å kreve mer av PC'en enn for eksempel oblivion? Orker ikke å finne frem systemkrav osv. Vet dette helst skulle gått i PC-forumet, men siden dere først er igang sååå... ja. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Dette er ingen konkurranse i å ha mest innholdsrike poster, heller ikke å være lekemoderator. Jo, det er en slags konkurranse i og ha innholdfylte innlegg. Slike innlegg som du postet blir ofte slettet og for mange fører til advarsel (trust me, I know) Men selvfølgelig har du jo rett til å ytre dine meninger i dette frie landet. Så hvorfor hakker du ned på meningene hans? BioShock ser ut til og bli ett veldig bra spill, men det er noe med det som gjør at jeg ikke løper til butikken på release, 9172413[/snapback] Jeg var ikke så veldig seriøs, ikke ta det ille opp. Sarkasme går ikke så bra over nettet, jeg vet. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har da ikke 360, men en mer enn brukbar PC. Noen som vet om dette kommer til å kreve mer av PC'en enn for eksempel oblivion? Orker ikke å finne frem systemkrav osv.Vet dette helst skulle gått i PC-forumet, men siden dere først er igang sååå... ja. 9172551[/snapback] Spillet er optimalisert for Dual Core, men det skal være mulig å få grei ytselse vs. grafikk på en single core maskin også, sett at du har nok ram og et greit skjermkort. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kunne du poste lenker til de anmeldelsene dine? Så kan jeg lese de. Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kunne du poste lenker til de anmeldelsene dine? Så kan jeg lese de. 9173063[/snapback] Spesieltkonklusjonen til PC World er fantastisk bra! http://forums.gametrailers.com/showthread....t=136519&page=1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er ikkje så giret over denne tittelen her egentlig, men det ser rimelig orginalt ut det skal det ha. Sikkert det som skremmer meg litt bort fra tittelen også Men det er vel sagt noe eom ein demo ein gang, så overbeviser den meg får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå