SimDaDim Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har et XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3, PCI-Express,Tv-Out, Dual-DVI, Retail skjermkort som jeg kjøpte på komplett for halvannet år siden. Men nå har vifta tatt så og si helt kvelden, og trenger ny. Men jeg aner ikke hva den heter? Har tatt av vifta nå, og jeg ser at det er muligheter for å feste to type vifter på den. Den vifta som sitter på orginalt er festet med to plast-pinner i hvert sitt diagonale hjørne, og pinnene går igjennom kortet og har en hake på baksiden som holder den på plass. Når jeg har tatt av denne , ser jeg at det også er fire hull til en vifte som likner mer på en prosessorvifte. Men aner ikke hva slags. Denne er helt kvadratisk, ca 6-8 mm større en selve GPUen. Link til skjermkortet er her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=306714&view=links Har noen no navn på vifter som passer, eller link fra komplett eller annen nettbutikk så hadde det vært knall. Er ute etter en vifte som ikke bråker så alt formye (sånn som den jeg har nå gjør... vondt i ørene av den, går ugjevnt og subber). Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vil vel foreslå enten Zalman VF700 eller VF900. De passer til GeForce 6600GT PCIe, og folk flest virker fornøyde med disse. Komplett har dem begge to. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Oj, tusen takk for raskt og bra svar Skal titte på dem vettu. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg Har Zalman VF-700-CU LED, of den kjøler DRIIIT bra! Jeg var på lan en gang, og da datt viftekontakten ut av der den skal vere, men jeg spillte hele lanet og da jeg først oppdaga der var ikke skjermkortet lunkent en gang! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Haha, og der tok vifta faktisk kvelden ja. Var det i grevens tid eller:) Godt det ligger en ny å venter på meg på komplett i morra. Tusen, tusen takk for hjelpa. Går for den du foreslo alla737:) Endret 30. juli 2007 av SimDaDim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå