gustav Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg vurderer å kjøpe nevnte skriver http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=310584 Hvis jeg kobler den til min trådløse router, vil det da være mulig for meg å kjøre utskrifter direkte fra min laptop som trådløst er koblet til routeren? Forøvrig: noen som har erfaringer med utskriftskvaliteten på denne med hensyn til farger? Skal selvfølgelig ikke bruke den til å skrive ut foto, men er kvaliteten ok forøvrig? Endret 30. juli 2007 av gustav Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg vurderer å kjøpe nevnte skriver http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=310584 Hvis jeg kobler den til min trådløse router, vil det da være mulig for meg å kjøre utskrifter direkte fra min laptop som trådløst er koblet til routeren? 9171922[/snapback] Ja, det vil fungere utmerket. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg leser dette i kommentar feltet på komplett som du bør være ops på: "MEN! Gjorde tydeligvis litt lite research, for nå har jeg kommet dit at jeg må bestille nye tonere... og disse er tilsammen DYRERE enn en flett ny printer (som det følger med fulle tonere på)!! Hallo? " Så toner er ikke spesielt billig til den nei. Vet ikke hvor lenge de holder, men skal vel holde ganske lenge. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, jeg har sett det, men det samme gjelder ofte når du kjøper billige blekkskrivere også. Tror uansett det er en bra printer til en bra pris. Jeg tror heller ikke den toneren som følger med printeren holder til like mange sider, som hvis du kjøper ny toner. Laserutskrifter er MYE billigere enn blekkutskrifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå