Unlimited LTD Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Inspirert av AKIRAx24's Hello Kitty tråd tenkte jeg å starte en ny, der man kan ta et hvilketsomhelst bildet og legge til morsom tekst. Motivatorer, tekstbobler osv er greit, men ikke post copypasta. Det har dere denne tråden til. Altså; bare egenproduserte bilder. Og dersom man ikke har kunnskapene til å legge til tekst på bilder kan man skrive under. Så, post deres egenproduserte captionpics. Hentesveis Når hodehåret ikke samsvarer med ørene. Endret 30. juli 2007 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Her har du en hjelpsom link til de som vil lage motivators: Make-a-Motivator Tok din og forandret litt på den. Endret 30. juli 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 var det nå jeg skulle lage en ny tråd med en hest eller? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Fluffy Apes Ein bileteserie Endret 31. juli 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Fluffy apes parodierar kjente og kjære biletar: Del 1 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Den siste der var faktisk farlig artig Gjennkjente den med engang. Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hihi..! EDIT: Det slo meg faktisk først NÅ at bildet mitt ikke hadde noe med katter å gjøre. Hm. Endret 1. august 2007 av Binko Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hihi..! EDIT: Det slo meg faktisk først NÅ at bildet mitt ikke hadde noe med katter å gjøre. Hm. 9186694[/snapback] @Inspirert av AKIRAx24's Hello Kitty tråd tenkte jeg å starte en ny, der man kan ta et hvilketsomhelst bildet og legge til morsom tekst. Trenger ikke ha noe med katter å gjøre. Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ååja. Når jeg tenker etter.. Jeg hadde posta i katte-tråden også, så jeg tror jeg bare kikka kjapt innom "mine inlegg", og så svar i den... Også... Greit, jeg.. Glem det. Nytt bilde! Come on! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Fluffy apes parodierar kjente og kjære biletar: Del 2 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hihihi! Med Minesweeper: The Movie som inspirasjon. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Fluffy apes parodierar kjende biletar: Del 3 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ikke helt etter malen, men synes den var bra fordet -torswin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå