Gå til innhold

Sega kunngjør Football Manager 2008 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er hastigheten på FM på Xbox360 egentligt? Jobber den kjapt mellom dagene og på kampdagene?

Har ikke alleverden til PC og gidder ikke oppgradere lenger. Var derfor jeg kjøpte meg Xbox. Husker jeg banna høyt av FM på pc da det tok en liten evighet hver gang maskinen skulle bytte dag/uker. Men kribler litt i FM nervene mine igjen nå.

Lenke til kommentar
Hvordan er hastigheten på FM på Xbox360 egentligt? Jobber den kjapt mellom dagene og på kampdagene?

Har ikke alleverden til PC og gidder ikke oppgradere lenger. Var derfor jeg kjøpte meg Xbox. Husker jeg banna høyt av FM på pc da det tok en liten evighet hver gang maskinen skulle bytte dag/uker. Men kribler litt i FM nervene mine igjen nå.

9187618[/snapback]

Dagene går ganske fort. Det kommer egentlig helt an på hvor mye som skjer de forskjellige dagene (hvor mange kamper osv.)

Var det ikke mindre database på 360 eller no sånt da?

9187904[/snapback]

Mulig det... Er ikke sikker. jeg merka da ikke noe til det akkurat. Fant alle spillerne jeg var ute etter.

Lenke til kommentar
Just be aware that the PC remains the series' home ground for good reasons, and if you're really serious about playing FM - and have the choice - you should definitely plump for that version.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70649

Jeg har ikke prøvd det noe særlig på 360, men jeg må virkelig si at jeg foretrekker spillet på PC likevel. Kanskje det er gammel vane, kanskje det er fordi man har så mange flere muligheter. Hvis det stemmer det med databasen ville det i såfall være uaktuelt for min del å spille det på konsoll, da jeg MÅ ha maximum størrelse på databasen.

Om folk fremdeles ønsker å spille et managerspill på 360 fremfor PC skal jeg ikke legge meg opp i det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Football Manager på konsoll? :sick:

9178159[/snapback]

Spillet er da like bra på konsoll som på PC.

9186683[/snapback]

Det er vell en generell smakssak. Men en PC har hvert fall alltid muligheten til å være langt raskere og kraftigere enn hva en konsoll er.

Personlig holder jeg meg alltid til PC, ender alltid med bedre grafikk muligheter osv på PC kontra konsoll i det lengre løp. Spørsmålet er jo heller om du har en PC som takler maksimale innstillinger da.

En annen ting er at jeg elsker mus og tastatur, en håndkontroll som den til Xbox er noe av det verste jeg veit, til så godt som samtlige spill. Er strengt tatt bare bil spill jeg syntes er spillbart på en håndkontroll. Skytespill går bare ikke uten mus.

Og jeg som har en relativt kraftig og rask pc, vil nok oppleve at Football Manager går litt raskere på PC enn konsoll, og det i seg selv er jo grunn nok til å velge PC fremfor konsoll syntes nå jeg.

Også er det jo alltid slik, at PC gir deg jo nesten ubegrenset med muligheter.

Last ned ny grafikk, modifikasjoner av alt mulig osv. Du kan jo gjøre hva du måtte ønske med spillet, grafikken osv. For dem som måtte ønske det.

Sånn som jeg, lager alltid et eget lag, med alle vennene mine, som jeg stapper i norsk første divisjon, før jeg starter å spille. Så prøver jeg å lede det laget til tippeligaen, cup serier osv. Er det jeg syntes er utrolig morsomt. Hadde aldri giddi å fikla med det på en Xbox, hvis det er overhode mulig å få det til der i det hele store.

Har du en bærbar-PC attpå til, så kan du jo gå rundt å spille FM hvor du måtte ønske.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...