-Tommy Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Heheh, feedback kommer. Har fått kabinett, skjermkort og minne så venter bare på resten Lenke til kommentar
gogg2 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Heheh, feedback kommer. Har fått kabinett, skjermkort og minne så venter bare på resten 9276422[/snapback] Hei, hvordan vil støynivået være på disse kjølerenne? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Har ingen aning. Har ikke fått prøvd noenting da jeg mangler både hovedkort og PSU. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Da har pc'en annkommet og har pakket opp alt. Har så langt fått festet PSU, CPU, CPU vifte og hovedkort. Dette har jeg brukt 2 timer på Men regner med at jeg blir ferdig i kveld så følg med, så kommer oppdateringer på hvordan det går Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Skulle gjerne hatt PC'n din Er det vanskelig å sette den sammen eller? Er det din første gang? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Min første gang Er litt vanskelig ja, men det er nok grunnet det er første gangen min. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er det ikke litt komplisert med alle kablene osv.? Er du ikke redd for å ødelegge noe? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Har ennå ikke begynt med kablene, men gruer meg til det Redd for å ødelegge noe? Det kan jeg love deg, tør ikke å bruke så masse kraft Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har ennå ikke begynt med kablene, men gruer meg til det Redd for å ødelegge noe? Det kan jeg love deg, tør ikke å bruke så masse kraft 9286786[/snapback] Å sette sammen en pc er ikke spesielt vanskelig, men ta en titt i bruksanvisningene (hvis du er i tvil) og bruk et antistatisk armbånd e.l. Forresten, kablene har som regel fargekoder som hjelper en del... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du må oppdatere oss litt her! Hvordan går/gikk det med kablene? Sitter du og spiller CS for alle penga nå? Hehe Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Sitter nok ikke å spiller CS nå, måtte på trening så har hatt en pause på 2 timer. Akkurat nå så sliter jeg med å få DVD brenner til å passe. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Da var pc'en oppe å går så nå må jeg bare instalere vista Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Har funnet ut at pc'en vil ikke starte med 4GB ram, da får jeg kun opp BSOD. Har prøvd med forskjellig ram så det er ikke ødelagt ram. Så tror hovedkortet ikke liker 2x2GB ram. Så tror nesten at jeg må sende inn hovedkort og kjøpe et annet. EDIT: Bytte ramspor og da funket det fint så det virker som om bare en ramslot er ødelagt. Endret 16. august 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Etter masse roting og feilsøking så har jeg funnet ut at hovedkort mest sannsynlig ikke liker DVD brenner. Når DVD brenner er koblet til så får jeg opp blåskjerm og Vista starter ikke. Da tar jeg den utav og starter opp på nytt så er det ingen problemer. Lenke til kommentar
Erato Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 MEn sånn ellers fønker maskinen rimelig fleskt Har hatt den gående en stund. Angrer ikke i det hele tatt. Eneste er at jeg kanskje må vurdere ny dvdrom når jeg får tak om noe peng, ettersom det er slit å starte Ubuntu hver gang jeg vil se en film på 22" min Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Nå må du ikke klage, er bare å gå over til XP så funker DVD-en fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå