-Tommy Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Greit, dette blir jo bare bedre og bedre. Nà har jo pc´en blitt over en tusenlapp billigere EDIT: Kom til à tenke pà en ting til, hvordan blir det med varme vis jeg kommer til à klokke litt? Duger boxed viften eller er den veldig dàrlig? Hvordan er den pà stoynivà? Kunne du ha funnet frem noen gode vifter som er stille? Endret 31. juli 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Greit, dette blir jo bare bedre og bedre. Nà har jo pc´en blitt over en tusenlapp billigere EDIT: Kom til à tenke pà en ting til, hvordan blir det med varme vis jeg kommer til à klokke litt? Duger boxed viften eller er den veldig dàrlig? Hvordan er den pà stoynivà? Kunne du ha funnet frem noen gode vifter som er stille? 9181501[/snapback] Vel, varme med Quad er jo et problem. Boxed viften duger helt greit til standard hastighet og spenning, ingenting og si på den. Passe støysvak er den og. Men den duger ikke til overklokking. Denne fra Noctua skal være veldig god, men personlig kan jeg anbefale ThermalTake Big Typhoon, eventuelt VX versionen. Forskjellen er at VX versionen har hastighetskontroller på viften, samt push-pin feste. Den har også rykte på seg å ha en litt kraftigere vifte. Selv liker jeg ikke Push-Pin, så jeg kjøpte den gamle versionen. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Med det oppsettet du har der har du jo en del å gå på i forhold til budsjettet ditt. Hvis du legger i en tusenlapp ekstra får du et 8800 gtx i steden for gts. Kan nok lønne seg hvis du har tenkt å spille f.eks crysis.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 så på det minnet. er det ikke bedre med 4x1GB RAM på cas4 enn 2x2GB RAM på cas5? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 så på det minnet. er det ikke bedre med 4x1GB RAM på cas4 enn 2x2GB RAM på cas5? 9182157[/snapback] 4 brikker skaper av og til problemer, men gir høyere ytelse. En annen ting er at det er mindre plass til oppgradering. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Da er jeg tilbake Jeg gàr for 2 brikker grunnet oppgraderingsmulighetene, slik som todda7 sier over her. Da har jeg valgt Big typhoon, men hvordan er skjermkort viften? Og er det vifter i kabinettet? Bràker de mye? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Da er jeg tilbake Jeg gàr for 2 brikker grunnet oppgraderingsmulighetene, slik som todda7 sier over her. Da har jeg valgt Big typhoon, men hvordan er skjermkort viften? Og er det vifter i kabinettet? Bràker de mye? 9203985[/snapback] Skjemkortviften skal være grei, den. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Ok, da kommer jeg nok til å bestille imorgen EDIT: Kan kun bedrifter bestille hos amentio? Endret 4. august 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
presets Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ok, da kommer jeg nok til å bestille imorgen EDIT: Kan kun bedrifter bestille hos amentio? 9209525[/snapback] Nei.. alle kan.. men bedrifte får som regel en rabatt... Dessuten.. Velg heller en Zalman 9700NT den er best i test Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Aaah, så det ikke før no. Angående viften så går jeg nok for big typhoon fordi amentio ikke har 9700nt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Bare noen spørsmål. -Hvordan er det med kabler? -Følger alle de nødvendige kablene med? -Er det vifter i kabinettet, eller må de kjøpes utenom? -Vis det er vifter i kabinett, bråker de? Lenke til kommentar
presets Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Aaah, så det ikke før no. Angående viften så går jeg nok for big typhoon fordi amentio ikke har 9700nt. 9209785[/snapback] det har de bare brukt søkefunksjonen øverst til venstre! Mye dem ikke viser før du søker der Angående kabler så bør alt følge med! Vifter vet jeg ikke siden jeg ikke vet hva slags kabinett du har men de er som oftest stillegående. Endret 5. august 2007 av Volfpac Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Hvis du hadde sett i handlekurven så hadde du oppdaget at jeg har Antec P182 Men er du sikker på at alle kabler følger med? Og hvordan er kvaliteten på lydkortet? Er det dårlig lyd? Også et siste spørsmål, følger det med termisk pasta? Endret 5. august 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
presets Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvis du hadde sett i handlekurven så hadde du oppdaget at jeg har Antec P182 Men er du sikker på at alle kabler følger med? Og hvordan er kvaliteten på lydkortet? Er det dårlig lyd? Også et siste spørsmål, følger det med termisk pasta? 9213023[/snapback] Antec P182 har fått gode karakterer på vifter.. husker faen ikke hvor men jeg husker jeg leste om det et sted. Alle kabler skal følge med ja. Kvalitet på lydkort.. hmm det bør vel være godt men aner ikke... Men jeg ser oppsettet ditt koster nå 11 og et halvt laken.. ta og kost på deg fra 600-1200 kroner og kjøp et annet lydkort.. Creative SB Xtremegamer low profile retail eller et Xtremegamer Fatal1ty professional! Den har innebygd minne og drar ingenting av Arbeidsminnet Skal selv kjøpe det og det har fått gode karakterer overalt Termisk pasta vet jeg ikke om følger med men kjøp en CPU-kjøler En Zalman 9700NT ! Da får du med Termisk pasta.. har du lyst på skikkelig kvalitetspasta så kjøper du arctic silver Med lydkortet og CPU-kjøler og eventuell pasta så ender du sikkert opp på rundt 12800kr tenker jeg.. men du vil faen ikke angre Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ok, takk for bra svar. Har bestilt nå Bestille uten lydkort, men med Big typhoon, valgte ikke 9700NT fordi enten var den ikke på lager eller så hadde de den ikke i butikkene jeg kjøpte i. Så det følger med termisk pasta med Big typhoon? Lenke til kommentar
presets Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ok, takk for bra svar. Har bestilt nå Bestille uten lydkort, men med Big typhoon, valgte ikke 9700NT fordi enten var den ikke på lager eller så hadde de den ikke i butikkene jeg kjøpte i. Så det følger med termisk pasta med Big typhoon? 9214321[/snapback] Big typhoon vet jeg ikke.. Hvor bestilte du fra? Amentio? de har Zalman der! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Finner ikke 9700NT hos amentio jeg. Lenke til kommentar
presets Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 here u go http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1349151 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Tror nok jeg går for Big typhoon, den er billigere og vis jeg skjønte testen riktig så var det ikkje så altfor masse forskjell. Lenke til kommentar
presets Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tror nok jeg går for Big typhoon, den er billigere og vis jeg skjønte testen riktig så var det ikkje så altfor masse forskjell. 9214620[/snapback] ok GL HF da Håper alt ordner seg xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå