-Tommy Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hei. Da er tiden kommet for en ny pc og jeg har 14 000kr à bruke. Pc´en skal brukes til alt mulig, men forst og fremst til spilling. Har provd à lage mitt eget oppsett som ser slik ut. Hva tror dere om det oppsettet? Tips til forbedringer? EDIT: Glemte à si at jeg har tastatur og mus, skjerm. -2mmy Endret 30. juli 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Man kommer ikke inn på siden, du må trykke på 'Lesbar for alle' også linke til linken under. Lenke til kommentar
Erato Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei. Da er tiden kommet for en ny pc og jeg har 14 000kr à bruke. Pc´en skal brukes til alt mulig, men forst og fremst til spilling. Har provd à lage mitt eget oppsett som ser slik ut. Hva tror dere om det oppsettet? Tips til forbedringer? -2mmy 9171717[/snapback] Hoi. Har akkurat 14k jeg også og er en god kamerat av mr. 2mmy her Leter etter omtrent det samme. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Har gjort det, funker det nà? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg kommer ihvertfall ikke inn på siden. Lenke til kommentar
Supermario911 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Man kommer ikke inn på siden, du må trykke på 'Lesbar for alle' også linke til linken under. 9171722[/snapback] Jeg heller kommer ikke inn på den siden det er link til. Men uansett vil jeg anbefale å kjøpe PC fra komplett! Der kan du konfiguere alt selv og det er ganske billig der, samenlignet med noen andre butikker. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=51511 Her da? Og jeg skal bygge pc´en selv. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Det ser bra ut det der! Har du tenkt til å overklokke? Hvilken oppløsning kjører du på skjermen din? Har samme harddisken, den er helt nydelig og stille =) Har også bygd PC for en kamerat i kabinettet du har valgt, det har god luftgjennomstrømning og er veldig brukervennlig Du vurderer ikke 4 kjerners prosessor da? Jeg vet i hvert fall at source-motoren (HL2, CSS, DoD:S osv.) oppgraderes i skrivende øyeblikk for 4 kjerners kompatibilitet OT: Du spiller ikke tilfeldig vis CSS sånn halvveis aktivt? Endret 30. juli 2007 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Har planer om à overklokke, men blir ikke sà veldig mye da jeg ikke har klokket for. Skjermen er en 226BW og kjorer 1680*1050. Vis CSS stotter Quad sà blir det nok quad, og ja, jeg spiller CSS sànn halveis aktivt. Lenke til kommentar
Erato Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kommer nok også til å velge 4 kjerners da Men jeg trenger ny skjerm i tillegg. Noen forslag anyone? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 226BW Er utrolig fornoyd... Lenke til kommentar
Erato Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har det intrykket av at det er bedre å spille på litt mindre skjerm.. Men vurderer den samsungen sterkt ! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Hvorfor det? Er just louvely à spille pà stor skjerm Lenke til kommentar
Erato Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Vanesak, har sittet på SyncMaster 17" i et par år. Edit : Når jeg tenker meg om, så har jeg lyst på begge deler. Noen som vet litt om eller har erfaring med å kjøre dual screen med 22" og 19" ? . Tenk så fett Endret 30. juli 2007 av Erato Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vanesak, har sittet på SyncMaster 17" i et par år. Edit : Når jeg tenker meg om, så har jeg lyst på begge deler. Noen som vet litt om eller har erfaring med å kjøre dual screen med 22" og 19" ? . Tenk så fett 9172103[/snapback] Jeg har dual screen med en 17" og en 19", det er drittnice =) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Oppsettet ser veldig bra ut, men om du ska ha pc'en i over 1 år uten prosessoroppgradering ville jeg kjøpt QuadCore(Q6600). Ellers kan jeg si at man ikke får noen verdensrekorder i overklokking med den rammen, men om du bare har planer om småoverklokking så skal det gå greit. PS: Man må bruke 64bit OS for å utnytte 4gb med ram. EDIT: Du kan også spare noen hundrelapper på å kjøpe denne DVD-Brenneren istedenfor Plextoren, de er like bra. EDIT2: Med mindre du planlegger SLI kan du med veldig god samvittighet droppe ned til 520w versionen av Corsair strømforsyningen. Den klarer oppsettet (inkl QuadCore) lett. Endret 30. juli 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Erato Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 64bits OS, lett å glemme. *memorere* Vil ha linux ved siden av windozer tror jeg. Beryl blir helt andre boller på ny pc O= Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Takk for bra svar todda 7. Da har jeg gjort de endringene du sa jeg burde gjore, men hvordan er hovedkort à klokke pà. Har du tips til en litt klokkevillig ram som ikke er sà altfor dyr? Nà reiser jeg til et sted uten internett sà jeg kommer ikke til à besoke denne tràden den neste uken sà dere fàr svare pà sporsmàlene til erato istedet Endret 31. juli 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Takk for bra svar todda 7. Da har jeg gjort de endringene du sa jeg burde gjore, men hvordan er hovedkort à klokke pà. Har du tips til en litt klokkevillig ram som ikke er sà altfor dyr? Nà reiser jeg til et sted uten internett sà jeg kommer ikke til à besoke denne tràden den neste uken sà dere fàr svare pà sporsmàlene til erato istedet 9178865[/snapback] denne rammen er ihvertfall litt bedre, og i samme prisklasse. Hovedkortet skal være greit å klokke på, men vanlig stopp er uheldigvis rundtom 400FSB. Trenger du oppimot 500FSB kan du gå for 680i LT SLI, som er i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå