Prox Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Har en cd brenner her av overstående typen, den vil ikke brenne på 20x, men kun på 8x.. noen cd'er brenner den på 20, men det er bare et lite antall.. noen som kan hjelpe?? tar alle forslag! :smile: Lenke til kommentar
Prox Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 jeg trenger svar!!! ingen andre der ute? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Hva slags CD-R plater bruker du? Jeg har Yamaha 16x10x40x modellen og har kjørt de flestes merker på full hastighet så lenge de har vært spesifisert for 16x (12x går også hvis det er bra kvalitet på platene). Jeg bruker hovedsaklig SmartBuy, Traxxdata, MMore og Verbatim. De tre sistnevnte er av bedre kvalitet enn Smarbuy, men jeg ikke hatt noen problemer med SmartBuy foreløpig. Telcontar Lenke til kommentar
Flame Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Kanskje du har Safeburn eller Burnproof aktivert? Disse programmene setter ned hastigheten på brenningen hvis spilleren mener CDR-platen ikke tåler det. Om du slår av disse programmene (I Nero heter det "buffer underrun protection"), brenner spilleren med topppfart hele tiden. Det går som regel bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå