muppetkokken Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg har litt problemer med min 2 1/2 år gamle Zepto-maskin. Den smelter strømpluggen inni maskinen. Dette er et problem som har kommet sakte, men sikkert det siste året. Først trodde jeg det bare var den litt klønete utforminga (utluftinga stikker ut rett ved siden av strøminntaket, noe som gjør at det blir avsindig varmt), men det viser seg at det er noe inne i selve strøminntaket som er synderen. For å beskrive litt nærmere: Det blir varmt, veldig varmt. Og det viser seg at den hardplast-tuppen blir ... mindre. Sist gang trodde jeg det som sagt var en annen grunn, så jeg kjøpte et nytt og bedre power til laptopen. Nå viser det seg at strømledningen holder, men tuppen blir borte. Herlig! Vet noen om hva som kan gjøres for å løse problemet, eller er eneste godkjente løsning å droppe innom Netshop (de som har tatt over Zepto) og si "ey, her er det noe gæernt <beskrive problemet> - fiks!"? Endret 30. juli 2007 av muppetkokken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå