Pin Skrevet 12. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2003 Samboern min skal kjøpe seg bærbar til i overkant av 10 lapper. Jeg har ca 0 peiling på bærbare da jeg kun har drevet med stasjonære i midt liv og aldri satt meg in i det. Hun skal bruke maskinen til office oppgaver, se film og internett browsing. For min del håper jeg kan bruke den til server på lan men ikkeno must. Hvordan vil denne møte behovet, og i tilfelle hvilke andre pcer anbefaler dere? takk for alle svar! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 12. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2003 Den er helt grei. Hun vil fint klare seg med den. Det er jo mye som burde vært bedre, men for 12000 så får du ikke allverden. Den får pluss for Geforce 4 (men bare 16 mb ram) 256 ram, dvd spiller og cd brennder i ett. Den får trekk for bare 20 Gb hardisk, bare 1024* 768 oppløsning på skjermen, at det står en celeron i stedet for Pentium 3 eller 4 og at den veier 3,4 kg. Den har helt grei brukstid på batteriet Du kan sikkert bruke den som server på lan, men den er ikke en god spille maskin. Lenke til kommentar
Pin Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2003 den skal ikke brukes til og spille med, men evnt kjøre en q3 lan server e.l er det enkelt og kjøpe mere ram og HD senere? er det plass til en extra HD? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 12. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2003 1024x768-oppløsning på skjermen er etter mitt skjønn perfekt for de bruksområdene du skisserer. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2003 den skal ikke brukes til og spille med, men evnt kjøre en q3 lan server e.l er det enkelt og kjøpe mere ram og HD senere? er det plass til en extra HD? RAM bør ikke være no problem (Sjekk med butikken om det er en eller 2 brikker - du har bare plass til to) HD må du bytte om du skal ha større. Så det blir fort dyrt. Er jo muligheter for eksterne da. Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Hva med Dell Inspiron 4150 ? Den er vel billig for tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå