Gå til innhold

Mass Effect // ny 'conversation' video

Anbefalte innlegg

Revelation ja, skrevet av Drew Karpyshyn.

Nå kommer jo Stranglehold i august, GTA 4 i oktober - så november kommer nok kjappere enn en skulle tro. Men, ventetida blir nok akkurat lang nok for det!

(over) 20 timer main story (om en går fort gjennom den) - over det dobbelte, om en bruker tid til å utforske - tilstander.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå kommer jo Stranglehold i august,

9178264[/snapback]

Ja så en video av dette spillet i går. Har ikke hørt om det før nå. Men jaggu så det kult ut. Nok til litt underholdning no i august. Føler det har stått litt stille på spillfronten i sommer. :thumbdown:

Ja November kommer så latterlig mye fortere enn vi tror, både desverre og jippi! Det går fort til spillet kommer, men da er liksom sommeren frobi, vi sitter nok en gang til knes i sørpe og møkkavær. Kaldt og mørkt ute....... :cool:

Lenke til kommentar

Det første var noe av det villeste jeg har spilt. Rimelig kjedelig i byen du starter i når man begynner i KOTOR, faktisk brukte jeg to uker før jeg orket å spille det nok til jeg kom meg forbi det punktet. Så ble det en del artigere når lyssaberen var i boks..

Uten å si for mye var det mye Deer Hunter(filmen) følelse over det. Kjedelig i begynnelsen og en helt vill og kontrastfull forandring av den kjedelige følelsen til den spennende og fantastiske opplevelsen. Plottet i KOTOR kan umulig overgås.

Er ikke overbegeistret over Mass Effect eller Bioshock da skjermbilder og filmer ikke holder til å nå begeistringsnivået. Selv ikke Halo 3. Eternal Sonata greide det. Men når det er sagt, så kommer jeg nok til å investere i nevnte spill pga. de laget KOTOR. Og da tror jeg man får mange herlige timer foran tven :)

Lenke til kommentar

Å dra meg baklengs! :dribble:

Den videoen der var jo bare helt knall!

Noe sir meg at jeg kommer til å bruke godt over 40 timer på dette spillet. Der er jo latterlig mye å utforske. Det virker som det ikke finnes noen form for begrensninger.

Klart har du besøkt alle planetene så begynner det å bli fint lite mer å ta seg til, men vi snakker stort antall "brett" å utforske..... :yes:

Dette spillet kan ikke komme raskt nok! De sir jo at de er ferdig med spillet, no gjenstår bare å spille det å finne småfeil og gjøre spillopplevelsen så bra som mulig.

Herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...