Gå til innhold

Mass Effect // ny 'conversation' video

Anbefalte innlegg

http://www.gamevideos.com/video/id/13287

post-84194-1185786075_thumb.jpg

Dette spelet ser berre betre og betre ut. Har no sett denne videoen fleire gonger. Har lagt merke til kor utruleg detaljert andletet til Shepard er. Sjå òg på augene til Liara, er det berre meg, eller fokuserar hu faktisk? Då tenkjer eg på pupillane hennar. Heilt fantastisk.

Eg må innrømme at eg måtte le litt, når Shepard seier;

- "Sounds dangerous .. and lonely" - legg merke til kva han gjer med det venstre augnabrynet :!:

Shepard på sjekkern? Anyone? ;)

Dette spelet blir heilt fantastisk - eg gledar meg ufatteleg mykje, og november kan ikkje kome kjapt nok.

NB! Hugs å last ned HD versjonen. Dette for å få med alle dei knasande detaljane!

Direkte URL til video (HD): http://www.gamevideos.com/download?videoId...HD_1280x720.wmv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke den linken din til å fungere.... :hmm:

EDIT: Den øverste URL'en funka, men ikke den nederste.

Uansett.....Dette spillet burde kommet allerede. Jeg hater å vente på spill...å no kribler det bra i nerdefingrene etter å få dette spillet.

Tror og håper dette kan bli en kjempehitt!

Helt sjukt å se detaljene i ansiktene.

Jeg tror ikke Liara er en 'hun'.

9171262[/snapback]

Ikke? Hva får deg til å si det? Den feminine stemma, puppene eller ansiktsforma?

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke Liara er en 'hun'.

9171262[/snapback]

Da er han i såfall ufattelig feminin. Snodige brystmuskler også må jeg si. ;)

Kul video btw. Ser råbra ut. Bare jeg hadde hatt tid til å spille så mye jeg har lyst til :(

Endret av JV
Lenke til kommentar
Jeg mener hun er av den rasen i ME universet som er androgyne, eller intetkjønn. I boken nevner de at menneskelige menn oftest er tiltrukket av de, siden de ser kvinnelige ut for oss.

This is what i like about mass Efeect, all the little details!

Lenke til kommentar
Jeg mener hun er av den rasen i ME universet som er androgyne, eller intetkjønn. I boken nevner de at menneskelige menn oftest er tiltrukket av de, siden de ser kvinnelige ut for oss.

This is what i like about mass Efeect, all the little details!

9172010[/snapback]

Jepp. Boken gjør dette bare bedre. Universet er helt fantastisk. Jeg elsker konseptet med at mennesker så vidt har begynt å leve med andre raser, og alle de utfordringene som følger med. Boken tar for seg, dog ikke detaljert, forandringer i økonomien, forandringer rundt internett, mennerskets seksuelle forhold til andre raser, osv.

Boken er også overraskende voldelig, med skildringer av tortur og mishandling.

Dette er polert sci-fi, men høyst troverdig sådan.

Lenke til kommentar

Jepp. Boken gjør dette bare bedre. Universet er helt fantastisk. Jeg elsker konseptet med at mennesker så vidt har begynt å leve med andre raser, og alle de utfordringene som følger med. Boken tar for seg, dog ikke detaljert, forandringer i økonomien, forandringer rundt internett, mennerskets seksuelle forhold til andre raser, osv. 

Boken er også overraskende voldelig, med skildringer av tortur og mishandling.

Dette er polert sci-fi, men høyst troverdig sådan.

9174355[/snapback]

Denne boken fikk du tak i hvor? :p Har lest litt her inne at enkelte skaffet seg den, men jeg gikk glipp av om det kun var internett vare for oss nordmenn?

Lenke til kommentar

Fulgt med dette prosjektet litt i bakgrunnen en lang tid nå. Sett mer og mer hvordan spillet har utviklet seg. Lasta ned filmen over her og jeg fikk plutselig en skremmende følelse. Å se på blikket til denne "dama" når henne snakket var utrolig ekte og ikke minst virkelig. Å jeg ble skikkelig skuffa og kansje ubevist skuffa når jeg innså at denne "personen" ikke er menneske men en AI figur i et spill. For hun virket veldig ekte ut i noen sekunder.. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Denne boken fikk du tak i hvor? :p Har lest litt her inne at enkelte skaffet seg den, men jeg gikk glipp av om det kun var internett vare for oss nordmenn?

9174630[/snapback]

Jeg kjøpte den på amazon.com - tok ca 4 uker før jeg fikk den.

Fulgt med dette prosjektet litt i bakgrunnen en lang tid nå. Sett mer og mer hvordan spillet har utviklet seg. Lasta ned filmen over her og jeg fikk plutselig en skremmende følelse. Å se på blikket til denne "dama" når henne snakket var utrolig ekte og ikke minst virkelig. Å jeg ble skikkelig skuffa og kansje ubevist skuffa når jeg innså at denne "personen" ikke er menneske men en AI figur i et spill. For hun virket veldig ekte ut i noen sekunder.. Gleder meg.

9175078[/snapback]

Har selv fulgt med dette spillet over lengre tid. Har ingen av konsollene, men har bestemt meg. Skal kjøpe meg 360 iløpet av denne uka. Allerede mange gode spill, og tydeligvis, MYE godt i vente.
Lenke til kommentar

BanAnus da oppfordrer jeg deg til å være mye flinkere til å poste de minste detaljer og info ting om spillet her.

Jeg har ikke tid å tråle nettet etter info om diverse spill, kjekt om noen vil gjøre jobben for meg.

Men dette tror jeg nok har sinnsykt potensiale. Ikke bare det, men er sikkert ei historie som kan by på mange herlige oppfølgere osv.

Å jeg kan ikke sagt hvor hardt jeg hater å vente på slikt. Jeg vil ha dette spillet fortere enn svint. :love:

Lenke til kommentar

Haha LordShaft, jeg skal bli flinkere til og poste, da bruker denne tråden som innformasjons senter for mass effekt ;) Har bare ikke turt og si noe for i starten hadde jeg blandete følelser om spillet. Men jo mer jeg ser på det nå, jo mer spennende blir det! Kan søren meg nesten ikke vente!

Lenke til kommentar

92 dager igjen til november... 92 dager hvor Mass Effect potensielt kan bli ytterligere utsatt. Krysser fingrer og tær på at noe sånt ikke vil skje, og gleder meg intenst. :) Trøster meg med at Bioshock og Blue Dragon vil gjøre ventetiden kortere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...