mp3skalle Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Trenger ny 750GB USB2 harddisk til min NSLU2. Da denne er ganske treg så er hastighet på disken mer eller mindre uvesentlig. Det jeg ønsker er en støysvak disk med "spindown" funksjon som slår av disken når den ikke er i bruk. Har en 300GB Maxtor One Touch fra før og er meget fornøyd med den. Noen som har tips? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Min Seagate 750 GB eksterne disk spinner ned ganske ofte, noe jeg syns er rimelig irriterende . Edit: Anngående støy syns jeg den er ca. like støyende som min gamle Maxtor OneTouch 250 GB, men dette tar jeg fra hukommelsen så ta det men en klype salt. Begge diskene er slik at jeg ikke hører spinnlyden fra dem når PC-en er påslått. Endret 30. juli 2007 av dravisher Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Da tror jeg det står mellom Seagate 750GB USB2.0/Firewire og Maxtor OneTouch III 750 GB (den med USB2 og Firewire). Noen som vet hvilken av de to som er mest støysvak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå