mghogli Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei! Gamlingene mine er å ferierer i Tyskland for tiden, og tenkte jeg skulle få dem til å plukke opp et spill eller to hvis det viser seg at det er merkbart billigere enn her hjemme. Men så begynte jeg å tenke på en sak.. Tyskere dubber jo ABSOLUTT ALT av underholdning.. Så da spør jeg: Hvis jeg får dem til å kjøpe f.eks. Splinter Cell: Double Agent, vil da Sam Fisher bli til Günther Slechthosen? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg vet ikke akkurat om Tyskland, men jeg kjøpte ett spill i Frankrike der spillet var fransk, fransk-tale og tekst. Frankrike er også ett land som dubber alt, jeg tror det er en mulighet for at Sam Fisher kan bli Günther Slechthosen. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Hmm.. det jeg fryktet.. noen flere som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vel jeg slo opp på amazon.de på spillet du nevner og det ser for meg ut som det er på tysk, uten at jeg er helt sikker på dette. http://www.amazon.de/Splinter-Cell-Double-...85786769&sr=1-2 Kan kanskje være en ide å se om du finner noen tyske spill forum og spørre der om spillene, regner med at de fleste ikke har noe problem med engelsk. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Noen som vet om spill vil være noe billigere på Mallorca? Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vel ettersom ALT i tyskland blir dubbet til Tysk så skal du ikke se bort fra at det er på tysk. Men på 1up show så snakker de om at siden BR har så stor kapasitet så kan de stappe alle språkene inn på disken. Slik som de hadde gjort med Heavenly Sword demoen, 6språk. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Spill er vel heller ikke så veldig mye billigere der nede heller, så jeg tror jeg ville stått over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå