knut Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Dockingstasjoner til bærbare datamaskiner har til nå vært koblet fysisk til maskinen. Dette vil Toshiba ha en slutt på. Les mer Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Interessant teknologi, og litt rart at det frekvensområdet ikke er godkjent her til lands. Hvis dette slår an så blir det bra å bli kvitt dockingporten på PC-ene, og da bør man kunne lage enda tynnere maskiner Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Man må vel fremdeles ha strømtilførsel til PC`en, så helt trådløst blir det vel ikke. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Interessant teknologi, og litt rart at det frekvensområdet ikke er godkjent her til lands. Hvis dette slår an så blir det bra å bli kvitt dockingporten på PC-ene, og da bør man kunne lage enda tynnere maskiner 9171003[/snapback] Nå pleier ikke de minste å tynneste maskinene å komme med Docking uansett.... pluss at man alikevell må ha den trådløse teknologien i pcen.. så om pcen blir så veldig mye tynnere er vel heller uvist Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nå pleier ikke de minste å tynneste maskinene å komme med Docking uansett.... pluss at man alikevell må ha den trådløse teknologien i pcen.. så om pcen blir så veldig mye tynnere er vel heller uvist 9171035[/snapback] Det jeg tenkte på var disse med 12-14" skjerm, de har gjerne også dockingport (i hvert fall businessmodellene) Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dette tror jeg helt klart er en del av framtiden! Gleder meg til denne typen teknologi (sammen med trådløs strøm) sørger for at jeg bare legger laptoppen på pulten og setter i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå