LateOland Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei folkens, jeg sliter litt med denne dongle'en. (Philips SNU5600/00) Problemet mitt er at den hele tiden disconnecter, og jeg må enten bruke Disable/enable eller "Repair". Noen ganger så får jeg også opp "Connection Failed" Å da må jeg boote om maskinen. Jeg har lastet ned de siste driverne til dongelet, og jeg har testet med og uten programvaren som følger med. Spørsmålet(ene) mitt er som følgende: Hva kan feilsøkes? Kan det ha noe med PSmode eller PSPXmode å gjøre? Eller kan dette være en hardwarefeil? Om det ikke er noen mulighet for det, er det noen som kan være behjelpelige med å skrive meg en .BAT som kan gjøre dette for meg f.eks hvert 30 minutt(repair) eller gi meg instruksjoner på hvordan jeg kan skrive den selv. (Har litt kunnskap om bat) Noe Info: Device instant ids: USB\VID_0471&PID_1236\6&10BCB8B0&0&3 Compatible ids: USB\Class_ff&SubClass_00&Prot_00 USB\Class_ff&SubClass_00 USB\Class_ff Takker på forhånd Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) det er og en feil i routern så du blir koblet fra helle tiden for og være pressis så kan den ikke ha en tilkobling oppe i mer enn 1 time blank så timer den ut. oppgrader software på routern og da blir det fixsa til 5-6timer :-) NB: har du kjøpt dritten på elkjip så retuner den og si du vil ha noe annet. Endret 5. august 2007 av ranvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå