hjulius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei noen som har byttet motor fra en golf 3 til en golf 2 noen gang.. har en golf 2 gtd det er en 1,6 tdi motor. så tengte jeg og kjøpe en golf 3 motor 1,9 tdi. er det noen som har gjort dette før, som ev kan si om det går,ev hva slags problem jeg møter på under veis... passer den på motor festet... har ikke kjøpt motoren ennå, gjør ikke det før jeg er 100% sikkert at det går. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 du har vel heller en 1,6 gtd ikke tdi Lenke til kommentar
hjulius Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 du har vel heller en 1,6 gtd ikke tdi 9171159[/snapback] 1,6gtd kommer ut med tutbo diesel og en med turbo diesel intercooler jeg har den siste .. altså en Turbo Diesel Intescooler som blir TDI. gtd er betegnelse av sport utgave og diesel.... er du helt dust i skallen eller. la vær og skiv innlegg hvis du ikke har peiling. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jævla frekk du er, TDI=Turbocharged Direct Injection. Lenke til kommentar
hjulius Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jævla frekk du er, TDI=Turbocharged Direct Injection. 9171256[/snapback] direct injection du liksom... det er ikke noe jævla bensin motor. få litt peiling før du uttaler deg. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) direct injection du liksom... det er ikke noe jævla bensin motor. få litt peiling før du uttaler deg. http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_Injection Turbo Direct Injection (TDI) is the technology used for modern Diesel engines produced by Volkswagen Group, and is widely used in passenger cars produced by the company (especially those sold in Europe). tror det er du som som skal få litt peiling. å dessuten hva er vitsen med å være så jævla frekk? Endret 30. juli 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det er tiktig som freddy85 sier. Golf 2, både med og uten turbo er forkammermotorer, altså diesel (D) / turbo diesel (TD). Betegnelsen TDI betyr at motoren ikke har forkammer, men direkteinnsprøytning. Dette har ingenting med forskjellen på bensin og diesel å gjøre. Hilsen tidligere VAG-mekaniker med teknisk fagskole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå