ka1ser Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hadde fest i helga, når jeg slo på stereoanlegget på søndag var det ingen lyd i den ene høyttaleren min. Feilsøkte ved å bytte ledninger, koble på forskjellige utganger osv, og jeg fant ut at det det var selve høyttaleren som var helt død. Ingen lyd whatsoever! Hva har skjedd? Er det bare en sikring som har gått? Og hvilke sikringer må jeg bruke? Navnet på høyttaleren er QLN Qubic for de som lurer på det. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Noen som har triksa med Balance-knotten? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvis han har funnet ut at det er høyttaleren så har han nok prøvd en annen høyttaler på samme utgangen og fått lyd. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jada, jeg har utelukket slike ting. balance knappen sto forsåvidt helt mot Left når jeg kom ned dagen derpå, så det kan jo hende det er en idiot som har sprengt den venstre høyttalern.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hadde samme problem for litt siden, dog ingen balance knapp folk hadde knotet med. Hvertfall, jeg tok inn og ut kabler, funket ikke. Prøvde å bytte kabler, funket. Byttet tilbake senere og det funket fint. Endret 30. juli 2007 av Bimmelom Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Nå har jeg testet med forskjellige kabler, og det er ikke kablene det er noe galt med Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Tipper du må levere de inn. Mine tips før du gjør det: *Spør på avforum.no *Les bruksanvisningen og se om det står noe om sikringer (http://www.qln.se/pdf/qln_usermanual.pdf) *Gå til hifi-centeret og spør, de har sikkert en mening. Endret 30. juli 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Da er det vel høtyaleren din, men det var pussig at det ikke kom noe lyd ut av den. Er det en sikring på høytaleren. Kontroler om elementene beveger seg som de skall eller om de er fastbrent. Skru opp høytaleren, se om alt ser ok ut,se etter sikringer på delefilter. Prøv de enkelte høytalerelementene. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 For et stress.. Jaja, faren min kommer hjem i kveld, kan få han til å ta en titt, tross alt elektriker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå