Tuddelidu Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Her er noen av bildene mine Er ikke sånn proff da, men jeg lærer Også passer jo amatør tittelen til meg da xD Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Likte svart-hvitt bildet best. For mye blåfarge på bilde nummer to, der føler jeg også at det er feil fokus. Er jo øverste bladene som er i fokus, ikke blomsten. Bilde 3 likte jeg bedre igjen. Kanskje litt utbrent oppe til høyre, men elsker fargen på trærne nærmest. Hvilket kamera brukte du? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 enig med mixy. 1 og 3 er best. 2 er veldig blått + at blomsten er uklar (ute av fokus) Lenke til kommentar
t_k Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Svart-hvitt bildet var kjempefint! Strukturet i treverket kom virkelig fram. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvilket kamera brukte du?Står i EXIF: HP PhotoSmart R927. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ingen av bildene falt særlig i smak hos meg. Bilde nr 1: Du har ikke fanget inn hele hytta. Bildet har for dårlig kontrast. Bilde nr 2: Uheldig fargestikk (for mye blått og lilla), for dårlig kontrast, dårlig skarphet og blomsten kommer for mye i bakgrunnet, jeg ville ha croppet tettere. Bilde nr 3: Hele elva er ikke med. Himmelen er delvis utbrent. For lite kontrast. Uskarpt etter min mening. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ingen av bildene falt særlig i smak hos meg. Bilde nr 1: Du har ikke fanget inn hele hytta. Bildet har for dårlig kontrast. Bilde nr 2: Uheldig fargestikk (for mye blått og lilla), for dårlig kontrast, dårlig skarphet og blomsten kommer for mye i bakgrunnet, jeg ville ha croppet tettere. Bilde nr 3: Hele elva er ikke med. Himmelen er delvis utbrent. For lite kontrast. Uskarpt etter min mening. 9174200[/snapback] men keep up the good work! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, for all del. Og se masse bilder!! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå