antilope118 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) noen som vet hvor jeg kan finne to gamle kabinetter?? det er viktig at begge er 100% like, skal begynne på et casemod-prosjekt, hvor jeg skal lage cube.. noe ala kabinettene som er på bildet.. helst atx.. på forhånd takk Endret 30. juli 2007 av antilope118 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kan hende det er en skole i nærheten som er villig til å selge deg kabinettet til en kaputt pc? evt en kontorbedrift Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 ja, mulig det, men nå er det liksom sommerferie og greier, og jeg skal i militæret før skolen begynner igjen, så må skaffe meg noe et annet sted, ja har hørt litt rundt hos folk jeg kjenner om de har noe på jobben osv.. men ikke noe lykke forløpig.. takk for svar uansett jeg vet at det blir kastet masse kabinetter på grønnmo, noen som vet om jeg får lov til å hente kabinetter der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå