mbst Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har vært borte (hjemme) i jula, og tror noen kanskje kan ha brukt PCen min i mellomtiden. Hvordan finner jeg ut om noen har logget på / brukt PCen min mens jeg har vært borte? Det er ikke veldig alvorlig akkurat, men hvis dette er tilfelle, har jeg en høne å plukke med hybel-utlerieren min. Bruker Windows XP Pro. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Søk etter Blazing tools perfect keylogger på google Lenke til kommentar
qdos Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Søk etter Blazing tools perfect keylogger på google Er litt sent å installere keyloggeren i ettertid da... Sjekk om noen av filene dine har vært aksessert mens du har vært borte. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Sjekk loggen til Internet Explorer, har han surfet mens du var borte og ikke slettet denne vil du kunne se alle sider han har vært inne på. Denne går vel to uker tilbake tror jeg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Søk etter filer oppdatert den aktuelle tiden ellers når du reiser er det jo bare å dra ut hd kabelen eller noe gjort på to sek. Hvis han har vert på internett så kan du sjekke når oppkoblingene fant sted Lenke til kommentar
normal Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hvis du har mistanker om at han har kjørt noen spesielle program som du selv ikke har kjørt siden du kom hjem. Finner jo du en "sist endret" eller "sist kjørt" på oppstartsfilen til programmet Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har ikke XP event viewer da? Sjekk all historikk der. Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Gå inn i "Administrative verktøy" i "Kontrollpanel", velg "Hendelsesliste".. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Gå inn i "Administrative verktøy" i "Kontrollpanel", velg "Hendelsesliste".. Takk, hadde regnet med at Windows hadde en slik funksjon. Ser nå at PCen har stått urørt. Det var fint. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kan jo være aktuelt til neste gang, han er sikkert bortreist en annen gang også Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hvis du ikke vil at noen skal bruke data'n kan du sette passord på din egen brukerkonto og ikke aktivere gjestekontoen...siden du har XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå