Zappza Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei! Jeg skal kjøpe ny harddisk nå, trenger mer plass på PCen. Lurer derfor på hvilken harddisk på markedet som gir best forhold mellom hvor mye man betaler i forhold til hvor mange gb man får? Minstekravet er 500gb. Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Henger meg på her jeg.. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg trenger selv ny harddisk, har kun 45gB TOTALT(har laptop) Jeg trenger en ekstern harddisk thou, redd dem over trenger en til sin stasjonære Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 500 gb'erene gir mest penger pr gb for tida. til deg over, komplett la nettopp ut ein 500gb utendørsharddisk på ukens tilbud. Samsung er vel dei billigste, men har du ein treig OS disk kan det lønne seg å formater og legge windows inn på ein ny disk, sett at du kjøper ein kjapp disk. Gå for Seagate eller Western digital. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Rotet litt på prisguiden nå, og der var den en Western Digital disk på 500gb til 795,- Går for to sånne jeg Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Rotet litt på prisguiden nå, og der var den en Western Digital disk på 500gb til 795,- Det er forrige ukens tilbud hos Netshop, så vær rask. Den prisen øker sansynligvis i løpet av dagen. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Dere er vel klar over at prisguiden har kr/GB for hver harddisk? Litt trykking og dere finner raskt ut at 500GB er billigst på 1.59kr per GB. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Joda, vet at prisguiden har en sånn visning, men jeg finner ikke ut hvordan man kan søke på det. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Joda, vet at prisguiden har en sånn visning, men jeg finner ikke ut hvordan man kan søke på det. 9173578[/snapback] Det går ikke. Har mast på folkene, men TTT Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Da forsvinner litt av vitsen med den funksjonen synes jeg. Lenke til kommentar
moscito Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Joda, vet at prisguiden har en sånn visning, men jeg finner ikke ut hvordan man kan søke på det. 9173578[/snapback] Du finner det ut ved å se under teksten hvis du går inn på prisguide og lagring (harddisk), der står det KR/GB. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Joda, er fullt klar over den muligheten, men litt av poenget med å ha en sånn funksjon forsvinner hvis det ikke er mulig å sammenligne ulike harddisker opp mot hverandre, eller få sortert de etter det forholdet. For eksempel at de som hadde lavest KR/GB forhold kom øverst hvis du valgte det i søkemotoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå