DaEvil1 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kan du vennligst beskrive hvordan din "sjel" er? Liker å vite hva jeg kjøper før jeg slenger ut bud for det. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg kan garantere deg at det ikke vil skje noe med min sjel. Den kommer trygt i dine hender. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Min sjel er ond, grim og kald. Hvis ikke dette frister, vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Oi oi, høyeste bud så langt. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Om dette er ment bokstavlig hører dette hjemme i Bruktmarkedet, ment som moro i Humor, og om det er meningen at dette skal være til ettertanke og skape seriøs diskusjon om man har en sjel eller ei, ville jeg postet i Religion, filosofi og livssyn Jeg antar at trådstarter mente noe midt i mellom alternativ 1 og 2, og stenger derfor tråden Kommentarer på moderering taes som alltid på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg