Zappza Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei! Jeg skal rigge opp trådløst nett på hybelen min, og skal da kjøpe inn en trådløs router. Hvilken burde jeg kjøpe? Trenger bare være 54 mbit/s hastighet, men det må være muligheter for kryptering, blir å bo midt i et boligstrøk, og naboene skal ikke kose seg med mitt nett =) Lenke til kommentar
LateOland Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vil i såfall anbefale denne Den er meget stabil, og har de kvalifikasjonene du søker Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Ah, nevnte jeg at jeg var student? Har ikke så sinnsykt med penger å rutte med =) Den hadde vært fin, men ettersom det ikke er 802.11.n utstyr på noen av de bærbare jeg har er det ikke vits. Lenke til kommentar
LateOland Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Aha, stemmer! Da jeg var student, tok jeg meg en titt på Clas Ohlson. Mye bra til spotpris Annet en det er det 3com som gjelder for meg Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Hadde det bare vært Clas Ohlson her oppe ^^ Men 3Com ser ut som et billig alternativ. Er forøvrig det vi har her hjemme nå, og det funker knall. Da slår man til på en sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå