ZlaleX Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei! Har nettopp fått en gammel Golf GL (1989) fra mine besteforeldre. Denne står i Sverige uten skilter akkurat nå. Så det jeg lurer på er, hvordan skal jeg få gjort bilen klar til kjøring? Har aldri hatt noe med registrering og slikt før, så er temmelig blank. Ønsker en liten slagplan over alle ting som trengs å gjøres. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er bilen svensk eller norsk? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Er bilen svensk eller norsk? 9170188[/snapback] Den har vært registrert i Norge. Aldri i Sverige. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Du må ha forsikring i orden før registring. Også trenger du kanskje en eu-kontroll om bilen har vært avskiltet lenge. Er disse tingene i orden, er det vel bare å sende inn salgsmelding til biltilsynet og få utlevert skilter. Eller har jeg glemt noe nå? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Årsavgift, omregistreringsavgift.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 registrer først på faren din og så til deg, da blir det gratis omreg.. Er gratis omreg mellom foreldre og barna deres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå