L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Når kommer bildene da Eplefe? 9235529[/snapback] Snakka akkurat med hun. Hun er på Inside og slapper av og kan ikke akkurat legge de ut før hun kommer hjem heller Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Aha, får vel vente tolmodig da. De som var med på denne Free Hugs-kampanjen. Ble det masse bra klemmer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 De hadde visst delt ut mer enn 1000 klemmer ble det meg fortalt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Ja, vi delte ut over tusen klemmer. Jeg driver og pakker og gjør meg klar til å reise til Oslo, så bildene må nok påventes litt, da jeg ikke kan love at jeg blir ferdig med dem før jeg reiser. Skal få lagt dem ut i løpet av helgen, samme hva Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ble ganske rørt da jeg så youtube-filmen for første gang. Dette er et bra tiltak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå