binko Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Nå krangler du for å krangle. Dette støtter ikke saken din på noen måte. Blås nå i det. For meg hadde en klem hatt mye å si. Jeg er ikke så altfor sosial, har ikke så mange venner osv, så en klem har veldig mye å si. Kanskje det ikke er planlagt fra din side, men jeg har hvertfall fått dagen min da. Binko. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Du er jo fortsatt negativ selv om du sier at du ikke er det. herregud, la det ligge. Du er en negativ person, men det er helt greit. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvis du velger å kalle en debatt med saklig argumentering for krangling så må du tenkte deg om igjen. Du må tåle at ikke alle støtter det du brenner for og kanskje stiller et spørsmålstegn ved det og. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Selvfølgelig, men dette er en 100% godhjertet ting å gjøre, og de som stiller spørsmplstegn ved det, stiller jeg spørsmålstegn tilbake om du skjønner? Er ikke alt man trenger å lage debatt om. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hey tards, gtfo. Snorre: Jeg har kun tenkt å klemme gutter, du kan få jentene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Jeg syntes jeg ser det ^^ Men uansett: Free Hugs er et internasjonalt konsept, fordi en klem og et smil frigjør endorfiner i kroppen, så selv om klemmen ikke betyr noe spesielt for deg, så betyr den noe allikevel, fordi kroppen din blir glad av det. Og en klem er alltid hyggelig, uansett hvem den er fra. Oppdatert førstepost. EDIT: Jeg tenkte vi kunne møtes litt tidligere og lage plakatene sammen? Jeg kan sikkert skaffe papp og sprittusjer/maling, eventuelt lage dem selv om ikke folk vil være med på den mer sosiale delen av det hele, å lage skilt og sånn Endret 31. juli 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
binko Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hihi, Eplefe prøver å få folk til å være med å lage skilt ved å friste med at det er en sosial og fin ting... Fine Eplefe. Jaja, lykke til da, may the spirits watch over your path. *klemme* Endret 31. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 EDIT: Jeg tenkte vi kunne møtes litt tidligere og lage plakatene sammen?Jeg kan sikkert skaffe papp og sprittusjer/maling, eventuelt lage dem selv om ikke folk vil være med på den mer sosiale delen av det hele, å lage skilt og sånn 9179028[/snapback] Jeg blir gjerne med, bare jeg slipper å skrive/tegne. Det blir verken fint eller leselig, så jeg er mer nyttig som eyecandy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Det er som oftest den nytten du gjør, Stefan. Men joda, bare å holde oss med selskap er til stor hjelp Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Slike Free Hugs kampanjer er artig å se, selvsagt må dere lage en film. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Vi får se om det er noen som har kamera Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg er med, men det er bare for å klemme Steffy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Nå begynner det å nærme seg med stormskritt. Tenkte vi skulle begynne i 15-tiden med klemmingen, og i 13-tiden med laging av skilt eller noe, men om andre har flere forslag er det bare å slenge dem ut. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Den 8.? Hm, jeg må tenke på det. Sett meg opp som en nøler du. Kommer jeg så kommer jeg. ^^ Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Gud så koselig ! hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg vært med ! Som dere sier, de små tingene kan forandre dagen for en fremmed helt! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvem er denne fremmede helten da? gah.. vil være med, men ser desverre ut til at jeg ikke er i bergen da. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 ..for en fremmed, fullstendig da? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 hvor har dere tenkt å stå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Vi har ikke tenkt ut noen location, men jeg tenkte torgallmenningen, og så kanskje forflytte oss til bystasjonen om ting skulle bli daft der. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva med å starte i gågaten utover mot Bjørgvin Videregående (aner ikke hva det heter der), bevege oss mot Torgallmeningen, fortsette i gågaten mellom Torgalmenningen og bysatasjonen (eventuelt gå langs Lille Lungegårdsvannet). Tor kanskje jeg blir med jeg, men det fordrer at jeg får penger til busskort. Orker slett ikke å gå ned til byen. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå