KongRudi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) HDD: 2.5" Serial ATA (60GB) er det slik at man kan kjøpe egen HD og sette i selv? edit: så man kan i torien sette inn en slik en: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338050 ?? 9170162[/snapback] Ja.. Det er viktig at du kjøper 2,5" Serial ATA, siden PS3 ikke støtter Paralell. Det er liten vits i å oppgradere til raskere HDD, enn den originale på 5400 RPM og 8 MB Cache, siden det koster mye penger, og du får ikke noe særlig kortere installasjonstid med å oppgradere til 7600 RPM og 8 MB Cache/buffer, i.flg enkelte tester. Kan godt hende nedlastbare spill går litt fortere å laste, men det er ikke lastetider som pleier å være problemet der. Du vil heller ikke miste garantien på PS3, men Sony vil ikke reparere feil på PS3 på evt. feil på uorginale harddisker. Men dersom du skulle være uheldig bør du skru tilbake den originale harddisken før du returnerer PS3. Dersom du mister skruer til harddisken, eller luken som harddisken går inn i, kan Sony skaffe nye, hvis du ringer nummeret som står oppgitt i brukermanualen. Her er noen scan fra en PS3-brukermaual: Endret 31. juli 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
plaank Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) ekstra kontroll til 1200kr 9170311[/snapback] Ja, fikk med meg det, men mente egentlig å få vite mer om hva han betale i frakt. en ekstra kontroller er vel ikke store ekstrakostnaden, så jeg synes det var litt mye frakt-kostander, thats all Hade vært fint om vi fikk vite kostnadene litt mer spesifisert. -Stigma 9170605[/snapback] PS3 konsollen til ca 560 USD, kontrollen husker jeg ikke prisen på, men alt i alt ble 750 USD. Mulig det var inklusive mva, men dette var en express-pakke, fra DHL, med sporing som ble oppdatert opptil flere ganger daglig. Jeg hadde den i hendene fredag formiddag, og de sendte den tirsdag ettermiddag. Jeg ble iallefall trekt 4200 kr fra kontoen, uansett Endret 31. juli 2007 av plaank Lenke til kommentar
scoom Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 PS3 konsollen til ca 560 USD, kontrollen husker jeg ikke prisen på, men alt i alt ble 750 USD. Mulig det var inklusive mva, men dette var en express-pakke, fra DHL, med sporing som ble oppdatert opptil flere ganger daglig. Jeg hadde den i hendene fredag formiddag, og de sendte den tirsdag ettermiddag. Jeg ble iallefall trekt 4200 kr fra kontoen, uansett 9183478[/snapback] Gjorde du det samme med kredittkortet, som du ville gjort i en hvilken som helst nettbutikk i Norge, og bare skreiv inn alle de nummerene på kortet etc?? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gjorde du det samme med kredittkortet, som du ville gjort i en hvilken som helst nettbutikk i Norge, og bare skreiv inn alle de nummerene på kortet etc?? 9208504[/snapback] Det medfører korrekthet. Ganske enkelt og greit igrunn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå