Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Nedlasting med explorer

Anbefalte innlegg

At du ikke blir disconnecta fra BF eller teamspeak kan rett og slett være at toleransen for syncen er ganske høy - slik at om nettet detter ut bare 1-2 sekunder, så vil du likevel kunne fortsette. Iexplorer er etter min egen erfaring, veldig kresen på tilkoblingen når den laster ned, og vil ikke restarte automatisk dersom nettet kutter.

Det var forresten et triks i det gamle MMORPG'et Everquest. For å komme forbi noen vanskelige mobs i Old Sebilis (et område i spillet), kunne man skru av nettet, springe forbi til et safespot, og skru på nettet igjen. Funket best med kabel-nett.

9176919[/snapback]

Hva gjør jeg for å få dette perfekt da? Sånn at nettet ikke detter ut?

Kanskje det er routeren din som ikke liker HTTP forbindelser særlig godt. Hvilken router har du og har du lagt inn siste firmware?

9176839[/snapback]

Jeg har en 54Mbps Sparklan AP Router ;) Hva er firmware? :S

9179606[/snapback]

Har faktisk akkurat samme router (ikke i bruk da, siden den er pissdårlig). Men fikk den hos Telenor for noen år tilbake og har opplevd akkurat det samme. Løste problemet med å få ny router hos Telenor (gratis) :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes en god del tråder på forumet om dette temaet, så jeg anbefaler deg å bruke søkefunksjonen. :)

Dersom pappaen din har gjort det hele tiden, kan du jo be han vise deg. Dersom du formaterer disken (som anbefales ved reinstallasjon) vil du miste det som er på den. Har du f.eks. en C-Disk og en D-disk vil du kun miste det som er på den disken du velger å formatere. Derfor er det ofte lurt å ha én disk til operativsystem, og en separat disk (eller partisjon) til resten av filene dine.

Men sjekk nå først at det ikke er routern det er nå galt med ;)

9179852[/snapback]

Okey ;) tusen takk for hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...