Gå til innhold

Hvorfor begynte du å spille wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pga. kompiser, rett og slett. Hørte mange av dem snakke om WoW hele tiden, så da måtte jo jeg også prøve. Og selvfølgelig, når jeg begynte, sluttet de jeg kjente som spilte det. :hrm:

 

Men jeg fortsatte jeg, og den dagen min main dinger 70 skal det feires. :cool:

Lenke til kommentar

Fordi jeg var sløv :p gadd ikke mer så jeg bare "hoppa" inn på wow veien :p har blitt litt verre med tiden men jeg kan styre meg! oh ya baby! :ph34r: tenk, har levd uten wow i 2 mndr nå :hrm: suget er som suget når du prøver å slutte med snus...

Skal flytte inn på hybeln min om 13 dager så da blir det nok litt "mending" på wow behovet mitt :dribble:

Lenke til kommentar
Fordi jeg var sløv :p gadd ikke mer så jeg bare "hoppa" inn på wow veien :p har blitt litt verre med tiden men jeg kan styre meg! oh ya baby! :ph34r:  tenk, har levd uten wow i 2 mndr nå :hrm:  suget er som suget når du prøver å slutte med snus...

Skal flytte inn på hybeln min om 13 dager så da blir det nok litt "mending" på wow behovet mitt  :dribble:

9174857[/snapback]

jeg spiller :cool: wow fordi det er kuuuult :ph34r: og så spiller mange jeg kjenner :whistle: men det er ikke hele grunnen :no: fordi jeg liker smileys også :p :!:

 

Tror det kom klart frem hvor jeg vil hen.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Når wc3 kom ut, så fikk jeg snusen i at det skulle komme et nytt spill "snart".

Etter dette så har jeg lest og sjekka alt som var å finne ut om wow.

Startet første gang i den koreanske betaen. Etter det spilte jeg meg gjennom de 2neste europeiske betaene, og da ble jeg hekta.

 

Vi ble til slutt en ganske sammensveiset gjeng, og koste oss lenge.

Nå idet siste har jeg kjedet meg ganske mye egentlig. Blir fort dyrt å wipe seg gjennom ssc og eye.

Så vet ærlig talt ikke hvor mye lengre jeg kommer til å spille det.

Lenke til kommentar

En kompiss av meg som spilte. Og han maste på meg hele tiden. Men jeg ville ikke starte når jeg så hvor avhengig han ble.

 

Men så skjedde det noe ganske spessielt som gjorde at jeg var inne på selvmord tanker osv. Så tenkte jeg at jeg heller burde bare begrave meg i WoW istede for å gå rundt å ha det jævelig.

 

WoW har rett og slett vært terapi xD hehe.

 

Men så hadde jeg en pause på et år nå. Grunnen til at jeg begynte å spille var at jeg fikk 10 dagers trial TBC i posten. Så tenkte jeg bra "jaja, jeg får vel sjekke det ut i 10 DAGER!" :p

 

Nå er jeg lvl 63 og på vei oppover! :D

Lenke til kommentar

Innpasset mitt til World of Warcraft var da jeg og bruttern fikk plass i betatestingen vinteren 2004 (!?!?!). Vi spilte det sammen, pluss at en hel haug av kameratene mine var med også.

 

Etter å ha kommet til rundt level 23 med dwarf warrioren min var jeg såpass hektet at vi forhåndsbestilte to eksemplarer av World of Warcraft, og værre var det egentlig ikke.

 

Grunnen til at jeg gikk til innkjøp av en ny World of Warcraft-kopi på fredag er at jeg føler jeg har såpass lite å gjøre om dagen ved siden av jobb og venner at jeg har tid til å spille litt i ny og ned. Egentlig følte jeg ikke noe sug etter å komme tilbake, men jeg har så mange gode minner at jeg føler at jeg vil oppleve de igjen - om det er mulig.

Lenke til kommentar

Jeg spilte ingen computerspill før jeg treffede kjeresten min som spiller mye, både PC og Playstation. Han spilte ikke WoW da vi treffedes, men jeg forsøkte att finne ett spill som jeg likte og som ikke var overdrevet vanskeligt med hensyn til styringen.

 

Det lykkedes mig ikke før flere som jeg kjenner online fra et debatforum (og som jeg har treffet i virkeligheden) anbefalede mig WoW. En av dem sagde att hvis jeg prøvede det og ikke likte det ville han betale øllen min neste gang vi treffedes i virkeligheden. Jeg tog utfordringen og han fikk ikke skylde mig noe øl for det.

 

Det så også så fint ut og er jo i en fantasy-verden med dværge, draker og sådant. Jeg liker dværge veldigt mye (altså fantasy dværge, forståes) og har gjort det innen jeg begynnte med WoW. De er så tøffe og nede på jorden på en måte som jeg bare kan have respekt for.

 

Litt efter att jeg havde køpt spillet og kjeresten min havde set mig spille ville han også prøve, så jeg gav ham den 10 dages prøve som følger med når man kjøper spillet. Nu har han en lvl 65 pally.

Endret av Nikitta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...