Gå til innhold

Hvorfor begynte du å spille wow?

Anbefalte innlegg

Er du en liten gamer, som gledet deg til å teste ennå et nytt spill?

Fikk du innpass i wow verden via venner ?

Eller, var det andre årsaker til at akkurat du begynte med wow?

For meg selv var det helt tilfeldig, aldri vært en stor gamer, aldri funnet et spill jeg har likt mer enn 2uker :ermm:

Så kjøpte min bror wow ved en feil, ga den til xn min.. jeg var da en dag tom for broderi/puslespill. jeg MÅ ha noe å gjøre konstant pga en diagnose jeg har. så lenge jeg holder på med noe, har jeg det fint :) Så kjedet meg, fannt da ut jeg skulle teste dette spillet. Å der ble jeg sittende :p

Har spillt lenge, og er ennå ikke lei. WOW = Terapi for enkelte :) Og koselig attpåtil..

gogo wow :thumbup: (men må si, jeg savner jo ofc gode gamle dager på wow.. *mimre* )

Dette er også for å belyse påstader mange anti-wow'ere kommer med, at de som gamer wow (el.) ikke eier noe liv ...(wtf?)

Det er mange der ute som blir mobbet el. å dermed har havnet til spill, jeg støtter dem fullt ut! Å ellers andre grunner...som at du bare er en gamer som gamer for fun :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg startet wow fordi traileren var så utrolig pen :!: Aldri spilt noen mmorpg spill eller noenting i den sjangeren. Hadde null peiling om spillet eller noen ting =p trudde istarten at alle klassene kunne heale osv.. rolla hunter fordi dei alltid drepte meg når jeg starta på min første druid lvl 16. Har sluttet med wow nå. Ble lei av og spille når guilden gjekk i oppløsing og pvp'ing ble kjedeligt :)

Nå ser jeg frem til AoC

Lenke til kommentar

Fikk høre om WoW fra broren min, han spilte betaen og det så stilig ut. Kjøpte det på release dagen og byttet server 2-3 ganger fordi vi prøvde å samle "gjengen" på samme server :wee:

Det så ganske stilig ut, grafikken var ikke krevende slik at den gamle maskinen min klarte spillet ganske pent. Joinet også en norsk guild som gikk "all the way" så var med i den og fikk meg et par kompiser som jeg fremdeles har kontakt med.

Lenke til kommentar
Jeg startet wow fordi traileren var så utrolig pen

9169969[/snapback]

Hadde noen venner som spilte i beta, så aldri at de spilte men fikk høre om det daglig. Først var jeg skeptisk til å begynne pga. månedlig betaling osv. Det gikk ett par uker etter release og så fikk jeg også se trailer (Det er noe Blizz _virkelig_ kan) og bestemt meg for at det her måtte testes!

De første ukene spilte jeg ikke så veldig mye men da jeg fant meg en class jeg likte og et godt guild ble jeg hekta. Det var i Februar/Mars 2005 og jeg spiller fortsatt. Hadde nesten akkurat en pause på 2mnd og har hatt noen ukers pauser før det igjen, men det virker som om jeg aldri vil gå lei.

Lenke til kommentar

Var stor fan av Warcraft serien, så WoW var et must.

men når det kom ut så hadde jeg ikke råd til å spille det, mens noen kompiser gjorde det.

men i fjor sommer så hadde vi et lite LAN, men lite å spille, så jeg sa "faen heller, jeg drar og kjøper WoW". resten er historie, som de sier.

Lenke til kommentar

WoW hadde vært ute over ett år, men jeg hadde aldri brydd meg noe særlig om det. Lillebroren min startet og spille det, og overtalte meg til å bruke 10-day free trial kortet hans. I løpet av dagen hadde jeg bestillt spillet. Jeg skjønte med en gang at dette var noe jeg ville fortsette og spille. :)

Lenke til kommentar
WoW hadde vært ute over ett år, men jeg hadde aldri brydd meg noe særlig om det. Lillebroren min startet og spille det, og overtalte meg til å bruke 10-day free trial kortet hans. I løpet av dagen hadde jeg bestillt spillet. Jeg skjønte med en gang at dette var noe jeg ville fortsette og spille. :)

9170129[/snapback]

trial er en klassiker :D

Lenke til kommentar

Jeg begynte rett etter WoW kom ut, for jeg var lei Anarchy Online og flere av kompisene mine der gikk til WoW. Pluss at jeg hadde lest hype-artikler i PC Gamer i et par år allerede.

Nå er jeg piss lei hele spillet, men spiller fordet bare for å få opp level på chars..syke meg :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg begynte å spille WoW fordi jeg hadde lyst på damer.

9170225[/snapback]

litt feil plass kanskje? oO

9170351[/snapback]

Neida. Lumsker mye rart i slummen av Orgrimmar veit du.

Men man kan ikke være kresen.

9170390[/snapback]

Beklager jeg kan ikke annet enn å le litt :p *giggle*

Lenke til kommentar

Jeg søkte vel kanskje et spill som ville få meg like hektet som Battlefield, men som hadde litt mer elementer av rollespilling og innlevelse i seg.

Jeg prøvde AO, Starwars galaxy, og etter kun få dager syntes jeg begge disse spillene var noe søl.

Så fant jeg wow, og jeg kan med hånden på hjertet si at intet annet spill har varmet mitt hjertet så mye som wow.

Lenke til kommentar

Etter 9 år(!) med Ultima Online, hvorav jeg hadde drevet min egen server i 2, fant jeg ut at det var på tide å prøve noe annet. Lillebroder hadde drevet og spilt det her i godt og vel et år - halvannet og jeg prøvde vel egentlig bare for å prøve. Få nysgjerrigheten ut av systemet liksom.

Lånte spillet av han, 10 dagers trial ->> (fast forward) Lang historie kort: Nå har jeg tre stk lvl 70.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...