Silvester Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg vet at denne tråden har blitt tatt opp altfor mange ganger, men dette er en interressant innlegg. Les. Jeg tar utgangspunkt i ett nyinstallert Xp pro sp1 og ett 2k pro sp3 system. 2k slår xp i ytelse, stabilitet osv. Det viste testene da xp kom. Problemet til xp har alltid vært de nye tingene, men det ingen tenker på, er at de kan slås av. Slår man av de juglete mappene, system restore [hovedgrunnen til at Win ME var no dass] og styles, så slår xp 2k med noen få poeng. Juglete mapper forsinker reaksjonen, system restore sinker disken og skins stjeler minne. Med disse av veien er Xp litt bedre. Vidre kan man gyve løs på de andre servicene som ikke 2k har. Fjerner man dem øker xp's ledelse. Nuff said. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Dette visste jo ingen.... Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Nichotin: Og? Hvor vil du med dette egentlig? Lenke til kommentar
normal Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 win2k med windowsblinds Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 hah, windowblinds er jo så bra igrunn da.. det liksom legger seg oppå og bare herper. hvor jeg vil med dette? opplyse folket. bare les hvor mange som ubegrunnet sier at 2k er best til alt. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Synes at win3.1 er best til det meste jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå