johome Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg lurte på hva som gir best lyd , Hodetelefoner eller plugin ? sånn generelt. Valget står mellom Sennheiser PX 100 Hodetelefon , eller Shure E2c Plugger. Jeg skal bruke de når jeg sykler , og skal ha de under sykkelhjelmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 100% garantert hodetlfer! Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Har du kanskje prøvd begge to , siden du er så sikker ? Må innrømme at jeg ikke har noe peiling på dette. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Skal du bruke propper når du sykler, vil det være veldig lett å høre alt av dunk og risting. Litt vanskelig å beskrive, men omtrent som om du forsøker å tygge et knekkebrød med pluggene i ørene. Dessuten er det ikke helt bra å stenge ute all trafikkstøy, veldig kjekt å ha ørene med seg så man unngår uheldige situasjoner. Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Ok , da går jeg nok for hodetelefonen fra Sennheiser. Dessuten er jo pluggene fra Shure dobbel så dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå