mr_goldfinger Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 jeg gjorde et skikkelig klønestykke i går ved montering av nytt power, som gjorde at jeg fikk satt for høy spenning inn på 2 av mine hdd. Lukter svidd av printet, men det jeg lurer på kan jeg berge diskene ved og sette på et annet print eller er mer av disken skadd? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvordan klarte du det? Uansett så bør det gå å bytte printkort men da må du ha et kort fra en helt identisk disk. Samme revisjon og modell og alt det der. Det skal står diverse nummere på disken som du bør poste her. Det er fryktelig mye styr å få tak i et nytt kort med mindre diskene er kjøpt veldig nylig og du får tak i samme i butikker rundt om kring. Lenke til kommentar
mr_goldfinger Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Hvordan klarte du det? Uansett så bør det gå å bytte printkort men da må du ha et kort fra en helt identisk disk. Samme revisjon og modell og alt det der. Det skal står diverse nummere på disken som du bør poste her. Det er fryktelig mye styr å få tak i et nytt kort med mindre diskene er kjøpt veldig nylig og du får tak i samme i butikker rundt om kring. 9169681[/snapback] Det har seg slik at på den ene disken hadde jeg fått knekt plasten på/ved sata-tilkoblingen,kontakten satt derfor ikke godt så for å fikse det hadde jeg stripset den til strømkontakten Så i et anfall av latskap bruker jeg opp igjen strøm kablen fra mitt gamle power. Men på mitt gamle power var tilkoblingene inn på poweret lik de som er for pci ekspress på det nye så------ bizzzzz + vond lukt = 2 hdd mindre. Diskene jeg svidde er 250 og 320 gb maxtor disker. diamondmax 10 model:6V320FO sn:V60V34PG tla:6V320F006641B wwn:50010750801CD749 diamondmax 10 model:6L250S0 sn:L598W01G tla:6L250S015AH0A med forbehold om at noen o er 0 og omvendt Har noen eller vet om slike print ledige på markedet ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå