OscarMike1 Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Hørte en bilulykke fra vinduet mitt tidligere i kveld, og løp ned med kameraet (og førstehjelpsskrinet selvfølgelig - noe det ikke ble behov for). Når politiet kom hørte jeg snakk om at føreren av den andre bilen hadde gått avgårde. Han hadde på seg en rød hettegenser. Ble der ikke lenger for å få med meg resten, men la merke til dette når jeg kikket over bildene. Hvem vet..? Beskriver bildet historien slik jeg oppfattet den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Det var et kjempeflott bilde som virkelig fanget stemningen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Når politiet kom hørte jeg snakk om at føreren av den andre bilen hadde gått avgårde. Han hadde på seg en rød hettegenser. 9169628[/snapback] Hvis du har rett i dette, vil jeg si at det er rimelig stor sjanse for at dette er føreren ja. Du løp ned og knipset like etter smellet ikke sant? Er vel ikke noe vanskelig for politiet å finne identiteten til føreren, men jeg ville tatt meg en tur på politikammeret med bildet. Kan jo være et fellende bevis... Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Joda, knipset rett etter at jeg forsikret meg om at alle var ok. Ringte selvfølgelig når jeg så mannen på bildet, men det var ok ifølge politiet. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Bildet beskriver din historie bra, bilde er beskrivende og i så henseende vellykket. Ellers har jeg flere ting å utsette: Han med den røde genseren trekker voldsomt ned etter min mening, hvorfor male på svart hvitt bilder?? Skjønner ikke helt poenget med det. Ellers ville jeg ha valgt en annen vinkel, ville ha valgt vrakdelene som forgrunn og selve bilen som en uskarp bakgrunn. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Det er vel fordi han er gjerningsmannen som prøver å stikke av, men jeg er enig med deg Atuoxave. Bildet hadde blitt bedre uten farger. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Camron, Ok, da skjønner jeg poenget med den røde genseren. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Fjerner jeg fargene på mannen vil vel ikke poenget komme fram? Lenke til kommentar
YBP Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Litt enig med begge sider her egentlig.. Kanskje litt blassere farge på mannen hadde gjort seg? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Hvis poenget med bildet var å fremheve mannen som stakk av fra ulykken er det vel greit å fargelegge, men enda bedre med en ring rundt hodet og en stor tykk pil mot ringen! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Hehe.. kanskje en blinkende rød pil. Ble dette bedre? Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Synest det første bildet var best eg.. Der skjønte eg at det var noko med den røde hettegenseren og den personen lenge før eg leste teksten på bildet.. Utrulig bra Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Mye bedre! 9177333[/snapback] For min del var det første best.. Bildet forteller historien mye bedre når fargen kommer fram.. Les teksten først: Når politiet kom hørte jeg snakk om at føreren av den andre bilen hadde gått avgårde. Han hadde på seg en rød hettegenser. Ble der ikke lenger for å få med meg resten, men la merke til dette når jeg kikket over bildene. Hvem vet..? I "Schindler's List" var hele filmen i svart/hvitt utenom ei lita jenta som var i farger(rød jakke). Det ga litt "OI, det er noe med den jenta". Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Men skjønner man historien til bildet uten å få den fortalt som han skriver da? Jeg synes den rød genseren ble for slitsom å følge med på i forhold til all "støyen" i bildet. Siste bildet er mye bedre da genseren fortsatt er rød, men fargemetningen mye mindre! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Sant, men jeg synes bildet blir kjedelig uten den historien som bakteppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå