Gå til innhold

Bilulykke i Oslo

Anbefalte innlegg

Hørte en bilulykke fra vinduet mitt tidligere i kveld, og løp ned med kameraet (og førstehjelpsskrinet selvfølgelig - noe det ikke ble behov for). Når politiet kom hørte jeg snakk om at føreren av den andre bilen hadde gått avgårde. Han hadde på seg en rød hettegenser. Ble der ikke lenger for å få med meg resten, men la merke til dette når jeg kikket over bildene. Hvem vet..?

Beskriver bildet historien slik jeg oppfattet den?

post-24566-1185746588_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når politiet kom hørte jeg snakk om at føreren av den andre bilen hadde gått avgårde. Han hadde på seg en rød hettegenser.

post-24566-1185746588_thumb.jpg

9169628[/snapback]

Hvis du har rett i dette, vil jeg si at det er rimelig stor sjanse for at dette er føreren ja. Du løp ned og knipset like etter smellet ikke sant? Er vel ikke noe vanskelig for politiet å finne identiteten til føreren, men jeg ville tatt meg en tur på politikammeret med bildet. Kan jo være et fellende bevis...

Lenke til kommentar

Bildet beskriver din historie bra, bilde er beskrivende og i så henseende vellykket.

Ellers har jeg flere ting å utsette: Han med den røde genseren trekker voldsomt ned etter min mening, hvorfor male på svart hvitt bilder?? Skjønner ikke helt poenget med det. Ellers ville jeg ha valgt en annen vinkel, ville ha valgt vrakdelene som forgrunn og selve bilen som en uskarp bakgrunn.

Lenke til kommentar
Mye bedre!

9177333[/snapback]

For min del var det første best..

Bildet forteller historien mye bedre når fargen kommer fram..

Les teksten først:

Når politiet kom hørte jeg snakk om at føreren av den andre bilen hadde gått avgårde. Han hadde på seg en rød hettegenser. Ble der ikke lenger for å få med meg resten, men la merke til dette når jeg kikket over bildene. Hvem vet..?

I "Schindler's List" var hele filmen i svart/hvitt utenom ei lita jenta som var i farger(rød jakke).

Det ga litt "OI, det er noe med den jenta".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...