spesseh Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har litt problemer med diskene mine. Primary Master fungerer utmerket. Men Primary Slave og Secondary Master virker ikke helt i slaget. Det som skjer er at de viser en hel del sinnsyke tegn i explorer. BIOS detekterer diskene men vil ikke vise seg i windows som vanlig. Dette kom etter at jeg dro ut kablene og satte de inn igjen. Helt snålt. Jeg har nå satt diskene over på RAID for å se om det hjalp. Fortsatt ingen forandring. Noen som har noe idê om hva det kan være? Løsnings forslag! Tips tas imot med glede da alle filmene mine ligger på den ene disken. Skrekk og gru Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Du dro vel ikke ut kablene mens PCen var på vel? Det ser ut for meg som om selve filsystemet er korrumpert. Har du Norton Disk Doctor eller tilsvarende ville jeg anbefale å kjøre det for å få reparert mest mulig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Last ned støtte for kinesiske tegn. lmao Lenke til kommentar
spesseh Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Dro ikke ut kablene mens maskinen var i gang. Så det er helt snålt. Ingen som har noe tips? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Last ned støtte for kinesiske tegn. lmao meget bra forslag må jeg si Lenke til kommentar
spesseh Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 haha. veldig morsomt :oops: Lenke til kommentar
spesseh Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Nå har jeg testet frem og tilbake, installert nye drivere for ide kontroller. Kjørt diskene over på raid etc. Testet i går Nårton Disk Doctor. Den fant ingen feil på disken med de "snåle!" tegnene. BIOS og RAID oppsettet finner diskene med en gang. Sjekket også hele disken for virus med de nyeste virus definisjonene uten at det ble oppdaget noe nytt. Noen som har noen andre tips til hva jeg kan gjøre? Jeg begynner og bli desperat. Kan jo ikke formatere disken heller. Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Er kanskje helt på blåbær tur, men kanskje det har noe med fontene ? Test: ta en kopi av noen filer å sjekk dem på en annen maskin viser den normalt der, så må det ha noe med visningen på din maskin å gjøre! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 prøv med scandisk eller noe lignede det ser ut til at det kanskje kan være feil et eller annet sted på disken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå