Gå til innhold

En hyggelig emote samtale :)


Anbefalte innlegg

Har du noengang hatt en hyggelig emote samtale med motsatt faction?

 

Jeg hadde en slik for en stund siden, med en horde.

 

Han skulle gjøre rep quest med netherwing (i aldor basen, shadowmoon). ¨

 

første forsøk klarte han det ikke

 

andre forsøk ble han ganket

 

så startet jeg questn, å jore den ferdig (det er 'group' quest.. men enkel å solo)

 

da kom den stakkarslige tauren bort til meg.. chatten gikk som følger

 

Tauren: /Beg

 

Meg: /Point (snur meg mot quest plassen)

 

Tauren: /Nod

 

Meg: /oom

 

så når jeg hadde full mana stakk jeg å hjalp han :) Fikk en liten /salute /bow /cheer etterpå da :p

 

Btw: så var dette kanskje litt mer spess siden jeg spiller på pvp server xD vet ikke hvordan horde/alli forhold er på normal eller pvpRP/normalRP server :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jupp :p Ganske gøy da siden det er litt vanskelig å forstå hva motparten sier. Men siden jeg er på PvE server så er det bare å lage en character av motsatte faction og prate :p

 

Husker ikke hvordan vi pratet egentlig. Vi bare kjedet oss antar jeg... hukommelse som en sau ftw! :p

 

Skriveleifs... tidlig på morgenen :D

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hehe. Vel jeg spiller på Rp server, å driver stort sett mest med Rp. Det hender jo. som sagt så er Goldshire et populært sted for Rp hos alliance. å der sitter kansje en gjeng rundt en campfire osv. Horde raider Goldshire tiltider. Rp guilds osv. men det at en horde setter seg ned å emoter hender stadig vekk :)

Lenke til kommentar

Husker fra min warrior tid på BL.

Hadde omsider kommet meg til Badlands og var ute på oppdagelses ferd. Var vel lvl 44 på denne tiden og hadde enda ikke fått meg mount.

Fant noen døde drager, og gikk videre inn i kløfta. Der var det en 46 NE hunter som holdt på med noen drager. Peten hans var død og han var i trøbbel.

Charget dragen og tauntet den bort fra han, og sammen drepte vi den.

Han tok /Bow og /cheer på meg. Resset peten sin og angrep en til, jeg hjalp han med denne også.

 

Etter litt rest tok han /point på en ny drage og så /charge.

Angrep denne dragen, og han hjalp meg med denne.

Slik holdt vi på annenhver drage en god stund.

Under en kamp kom det plutselig en rogue og drepte meg da jeg hadde lite hp. Hadde ingen sjangs til å gjøre noen ting.

Så huntern /y noe til kødden, og tok en /spit på han.

Neste gang jeg ressa var han på meg igjen så jeg måtte til slutt spirit resse.

 

Grunnen til at jeg husker denne historien så godt er at rett etterpå fikk jeg en koselig medling fra en Horde spiller som vistnok kjente denne huntern i RL.

Fikk en stor takk fra han siden jeg ikke var en idot som angrep han under kamp, og respect fordi jeg hadde hjulpet han. Horden som whispra meg hadde to kontoer så han kunne spille både Horde og Alliance, han var vist ute på jakt etter den roguen hehe. :!:

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar

Altid korserlig med sånt :) Vel jeg har jo to kontoer selv. Har horde og alliance på Defias Brotherhood.. men spiller mest alliance. Så jeg driver å levler warrior'n min nå.

Har blitt corpse campa litt. Men da har jeg relogga å mildt sagt at han skal pelle seg vekk, å stoppe å være drittunge :p

Lenke til kommentar

så lenge du er høyest lvl så springer gjerne hordes rett forbi deg..

 

Men med engang horde er høyere lvl så er du på menyen.. :)

 

Dreper hordes når jeg har lyst. Ikke for å være jævli, men fordi det faktisk er en PvP server og fristelsen er høy.

 

Noen ganger driter jeg i hordes, springer etter de.. tar en /wave, også fortsetter jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...