Tinyboom Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hva er den ekkleste filmen du har sett? Nå tenker jeg ikke på grøss ect. Men generellt sett direkte ekkel... Den er så ekkel at du har lyst å få flest mulig til å se den, som en liten 'hevn' for at du så den. En kompis lurte meg en gang til å se en slik film.. han sa den var bra, men ekkel. etterpå lo han som en stukken gris -går du i sølibat nå? jeg vurderte det etter å ha sett den... Denne filmen glømmer jeg da heller aldri. Å jeg har fått flere til å se den etter den tid, å de har hatt samme tankene rundt den, de har også fått en djevel i seg som sier -vis den til flere... Om dere har en virkelig ekkel film dere føler å måtte dele med overden... prøv å finn link, eller i hvertfall ca hva den het.. Jeg velger å ikke avsløre for mya om salô, men legger ved en link: http://www.showtime.no/pasolini-salo-sodom...4184-81581.html Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 High Tension. http://imdb.com/title/tt0338095/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Imprint var direkte vond å se på til tider, selv om filmen i seg selv ikke var god. Alle de gode, gamle "snuff"-filmene er egentlig ganske grossout til tider de og. Absolutt verst er dog en video noen random jævler posta på irc, jeg kunne gitt en link tror jeg, men det vil nok resultere i advarsler og stæsj. Dessuten tviler jeg på at noen som helst har lyst til å se filmen det er snakk om. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Guinea Pig 2: Flowers of Flesh and Blood. Glemmer ikke den fort. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Salò o le 120 giornate di Sodoma Vis du føler deg modig Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Salò o le 120 giornate di SodomaVis du føler deg modig 9171891[/snapback] Den som jeg også har som den ekkleste filmen... Den er, ubeskrivelig Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Salò o le 120 giornate di SodomaVis du føler deg modig 9171891[/snapback] Den som jeg også har som den ekkleste filmen... Den er, ubeskrivelig 9171932[/snapback] Bare coveret fikk meg til å tenke... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vi har denne tråden til dette formålet. Vi trenger ikke to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg