Gå til innhold

(løst) Skattejakt serie som gikk på TVNorge...

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en skattejakt serie som gikk på TVNorge på 90-tallet. Jeg mener Catherine Zeta-Jones hadde hovedrolle, noe som er rart ettersom jeg ikke finner noe på IMDb.

Det er da Zeta-Jones som er en slags gravrøver eller noe (alá Tomb Raider/Indiana Jones), hun er vel bare i alt for pengene (tror jeg). Hun har en slags assistent som er palantalog (eller hva det enn er, en sånn som bl.a. graver opp dinosaurer og gamle ting). Han er da "eksperten".

Jeg husker dette var yndlingserien min på den tiden, og det plager meg at jeg ikke finner den.

Endret av Groening
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1999 The Haunting Hjemsøkt Theo

1999 Entrapment Entrapment Virginia Baker

1998 Zorro - Den maskerte hevneren The Mask of Zorro Elena Montero/Elena Murrieta

1996 Titanic (TV) Titanic Isabella Paradine

1996 Fantomet The Phantom Sala

1995 Blue Juice Chloe

1995 Catherine the Great (TV) Katarina II (den store)

1994 The Return of the Native (TV) Eustacia Vye

1994 The Cinder Path (TV) Victoria Chapman

1993 Splitting Heirs Splitting Heirs Kitty

1992-93 Livet med Larkins TV-serie The Darling Buds of May Mariette Jane Larkin

1992 Christopher Columbus: The Discovery Beatriz

1992 The Adventures of Young Indiana Jones: Daredevils of the Desert Maya

1991 Out of the Blue(TV) Chirsty

1990 1001 natt Les 1001 nuits Sheherazade

Dette er alle filmene/seriene som hun har spilt i på 90-tallet. Siden jeg ikke har peiling eller har sitt noe av denne serien så har jeg ikke peiling på hvilken det er. Men det kan godt være at du gjenkjenner navnet på serien når du ser det her.

Lenke til kommentar
Tror nok ikke dette var en serie med Catherine Zeta-Jones, men om jeg ikke tar så grovelig feil kan det være skattejegerene som det på norsk het (etter det jeg husker) med Tia Carrere i hovedrollen. Tittelen på engelsk er "Relic Hunters"

9169264[/snapback]

Takk, takk, takk. Det var det. Kjente det igjen med en gang jeg så at han vitenskapsmann het Nigel.

Lenke til kommentar
Kan det være simbad? Har ikke lest første post så går ut i fra at det var en Pirat Serie :roll:

9169699[/snapback]

Det var Relic Hunter. Jeg så selv mye på denne serien da den gikk på TVNorge, savner den litt.

Endret av Mr. Bakke
Lenke til kommentar
Kan det være simbad? Har ikke lest første post så går ut i fra at det var en Pirat Serie :roll:

9169699[/snapback]

Det var Relic Hunter. Jeg så selv mye på denne serien da den gikk på TVNorge, savner den litt.

9196731[/snapback]

vekker gode gamle minner den serien ja :love: savner den jeg også :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...