EpZ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har en liten film som jeg skulle overført på pcen for å redigere. Det jeg lurer på er om jeg kan laste den over med mitt nvidia ti 4200 skjermkort eller om jeg må ha et eget kort. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hvis du har video inn på skjermkortet, går det. Lenke til kommentar
EpZ Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 En annen sier jeg må ha dv redigeringskort. Men dette stemmer ikke ??? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Eg har eit ATi Radeon 9000 64MB.. Det er det ikke tv inn på den. Må eg ha eget kort? Hvilke kabler skal eg bruke?[/u] Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 En annen sier jeg må ha dv redigeringskort. Men dette stemmer ikke ??? Hvis du skal overføre fra et DV-kamera, trenger du en firewire-port (i-link/IEEE1394) på PC'en. Du trenger ikke noe eget redigeringskort til dette, det holder å bruke den porten du evt har på hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå