Gå til innhold

Fjernkontroll til Vista media center

Anbefalte innlegg

Hey, jeg har søkt litt rundt og surfa litt på nettet, men jeg finner ikke noe. Har utrolig lyst på en fjernkontroll til media centeret på maskinen min.

er et VISTA windows Meida center

Så jeg slipper å springre over hele rommet midt for å trykke meg på rett film, bilde, musikk osv...

Kan noen finne meg en under 1 000 kroner på nettet en plass?

Jeg har ikke peiling på akkurat hva som funker til pc. så jeg trengerl litt hjelp :roll:

Endret av kwerko-foshow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey, jeg har søkt litt rundt og surfa litt på nettet, men jeg finner ikke noe. Har utrolig lyst på en fjernkontroll til media centeret på maskinen min.

er et VISTA windows Meida center

Så jeg slipper å springre over hele rommet midt for å trykke meg på rett film, bilde, musikk osv...

Kan noen finne meg en under 1 000 kroner på nettet en plass?

Jeg har ikke peiling på akkurat hva som funker til pc. så jeg trengerl litt hjelp  :roll:

9168938[/snapback]

Microsoft har en fjernkontroll som virker på Mediasenter.

Lenke til kommentar
http://www.microsoft.com/hardware/mouseand...ve_tab=overview

jeg fant jeg fant ^^

9169229[/snapback]

Den jeg tenkte på ja :thumbup: Vær bare oppmerksom på at denne fjernkontrollen ikke støtter tekst-tv. Hauppauge har en fjernkontroll som er nesten eksakt som denne som også støtter tekst-tv, men trur denne kontrollen kun kommer med tv-kort.

Edit: Det må lastes ned en egen driver til fjernkontrollen for at den skal virke i Vista.

Edit2: Glem første edit, fjernkontrollen skal virke i Vista uten noen ekstra driver!

Endret av Lasse Ma
Lenke til kommentar

jeg fant jeg fant ^^

9169229[/snapback]

Den jeg tenkte på ja :thumbup: Vær bare oppmerksom på at denne fjernkontrollen ikke støtter tekst-tv. Hauppauge har en fjernkontroll som er nesten eksakt som denne som også støtter tekst-tv, men trur denne kontrollen kun kommer med tv-kort.

Edit: Det må lastes ned en egen driver til fjernkontrollen for at den skal virke i Vista.

Edit2: Glem første edit, fjernkontrollen skal virke i Vista uten noen ekstra driver!

9169335[/snapback]

Skal ikke bruke den til noen tekst tv... Filmer, nedlastede live konserter, musikk, nedlastede tv serier og slikt jeg ofte må reise meg for for å sette på :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg fant jeg fant ^^

9169229[/snapback]

9169335[/snapback]

Jeg har den kontrollen. Den har en egen tekst-tv knapp. Fungerer fint det.

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...