Brayt Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg skal da altså kjøpe meg ny mobil, og er usikker på hvilken av disse mobilene jeg skal velge. Jeg har lyst på en klar skjerm, kamera og TrackID. Men hvilken av disse mobilene er best? Bruker mobilen til å spille på, ringe, ta bilder og sende meldigner. Er forresten 13 år. Og kommer mobiler i butikkene før nettbutikkene? -Brayt Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 W580i er nøyaktig den samme mobilen som S500i, bortsett fra én ting: Førstnevnte er Walkman-telefon, og er utrystet med bedre mp3-spiller. W880i er en tynn flis med dårlig høyttaler (er jo ikke så rart, siden det blir ikke så mye plass til den), og den har en knøttliten skjerm og knøttsmå knapper Den har heller ikke radio, slik som W850i, og den koster også en hel tusenlapp mer. Det eneste som er "bra" med W880i, er at den er tynn og har materialer som assosieres med metall. Over hodet ikke verdt pengene. Du er 13 år, og jeg forstår at det hadde vært veldig kult med den nyeste, kuleste og slankeste telefonen, altså W880i, men du får så ekstremt lite for pengene, at jeg ikke tviler om å anbefale deg W850i i steden for. Den er bedre, billigere, og har radio. Kort sagt: S500i: Design, billig W880i: Design, dyr, dårlig W850: Bra og billig Lykke til med ny telefon Lenke til kommentar
Brayt Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Takk, har nå bestemt meg for W580i ' Men jeg har ikke funnet noe særlig med nettbutikker hvor den selges, og ikke med netcom. Når vil den komme med operatørlås til netcom? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Elkjøp har W580i til kr 2489.- . Bare gå til butikken (eller en annen som lagerfører) og spør hva det koster med et bestemt Netcom-abonnement. Jeg har hatt inntrykk av at selv om en telefon ikke presenteres m/ abonnement så lar det seg fikse likevel - iallfall hos Elkjøp. Det er bare å prøve. Eller hva med å kjøpe den til fullpris og ta et OneCall eller IPEA-abonnement ? Endret 30. juli 2007 av geirm Lenke til kommentar
Brayt Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Eller hva med å kjøpe den til fullpris og ta et OneCall eller IPEA-abonnement ? 9171063[/snapback] Jeg tror jeg holder meg til netcom, har sånn fri familie Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Sjekk kelkoo.no eller dinpris.no. Lenke til kommentar
Brayt Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Takker for tipset, har nå bestilit en grå W580i fra yatack.no med youngtalk Prisen var rundt 1600 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå