grizley Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Jeg sender nå inn bilde til kritikk for første gang Bildet er av Eidsvollsbygningen som jeg tok 17. Mai i år. Som dere sikkert ser, har jeg lekt meg litt i PS Elements Jeg gjorde om bildet til s/h og la til grains eller hva det nå heter Og til slutt vil jeg si at jeg er fullstendig klar over treet og flaggstangen som er i veien for huset, men fant ikke et bedre sted å ta bildet siden jeg og familien hadde det travelt med å komme oss til bilen. Konstruktiv kritikk taes i mot med takk Endret 30. juli 2007 av grizley Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Kan du forminske bildet, så jeg får hele på skjermen, mister oversikten når jeg må scrolle. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Kan du forminske bildet, så jeg får hele på skjermen, mister oversikten når jeg må scrolle. 9169080[/snapback] Holder på Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg synes ikke det ble no bra etter at du la til støy. Og som du sier så er det treet utrolig mye i veien. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg synes ikke det ble no bra etter at du la til støy. Og som du sier så er det treet utrolig mye i veien. 9169217[/snapback] Har nå lagt til et nytt bilde hvor jeg ikke har lagt til støy Btw: Er det noen som kan hjelpe meg med å få fjernet Det treet som står i veien for bygningen? Blir mer og mer irritert på det treet jo mer jeg ser på bildet. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Jeg synes ikke det ble no bra etter at du la til støy. Og som du sier så er det treet utrolig mye i veien. 9169217[/snapback] Har nå lagt til et nytt bilde hvor jeg ikke har lagt til støy Btw: Er det noen som kan hjelpe meg med å få fjernet Det treet som står i veien for bygningen? Blir mer og mer irritert på det treet jo mer jeg ser på bildet. 9169615[/snapback] Du har fortsatt ikke forminset bildet. Det er mange utbrendte deler også som ødelegger litt. Endret 30. juli 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg trenger vel ikke å nevne treet lenger Uansett, syns alle menneskene på bildet skapte litt for mye rot i tillegg. Generell ubalanse i bildet, med tanke på trær på høyresiden, og bygning på venstresiden. Og som det har blitt nevnt, utbrente deler. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg trenger vel ikke å nevne treet lenger Uansett, syns alle menneskene på bildet skapte litt for mye rot i tillegg. Generell ubalanse i bildet, med tanke på trær på høyresiden, og bygning på venstresiden. Og som det har blitt nevnt, utbrente deler. 9170684[/snapback] Da sier jeg takk for tilbakemeldingene Skal bruke mer tid neste gang jeg tar bilder der oppe. Skal passe på at det ikke er så mye folk der neste gang Btw: Jeg er helt fersk i redigeringsgamet, og jeg lurer på hvordan man forminsker et bilde. Teit spørsmål kanskje, men som sagt er jeg helt fersk Jeg bruker ZoomBrowser EX og PS Elements. Endret 30. juli 2007 av grizley Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg synes ikke det ble no bra etter at du la til støy. Og som du sier så er det treet utrolig mye i veien. 9169217[/snapback] Har nå lagt til et nytt bilde hvor jeg ikke har lagt til støy Btw: Er det noen som kan hjelpe meg med å få fjernet Det treet som står i veien for bygningen? Blir mer og mer irritert på det treet jo mer jeg ser på bildet. 9169615[/snapback] Kjedet meg litt på morgen kvisten, så tok en runde med clone stamp i ps, er langt ifra perfekt men har ikke akkurat lagt sjelen i det heller Men er greit nok for å se hvordan det kunne blitt. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg synes ikke det ble no bra etter at du la til støy. Og som du sier så er det treet utrolig mye i veien. 9169217[/snapback] Har nå lagt til et nytt bilde hvor jeg ikke har lagt til støy Btw: Er det noen som kan hjelpe meg med å få fjernet Det treet som står i veien for bygningen? Blir mer og mer irritert på det treet jo mer jeg ser på bildet. 9169615[/snapback] Kjedet meg litt på morgen kvisten, så tok en runde med clone stamp i ps, er langt ifra perfekt men har ikke akkurat lagt sjelen i det heller Men er greit nok for å se hvordan det kunne blitt. 9171065[/snapback] Mye bedre Takk skal du ha Skal se om jeg får gjort noe med det som er utbrent Men tar det senere i dag siden jeg er altfor trøtt til det nå Endret 30. juli 2007 av grizley Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Dette er et motiv med potensiale, men det er flere ting som trekker ned. 1. For mange lyse partier, deler av plenen synes å være utbrent og du får ikke med konturene av gresset. 2. Buskasen foran til venstre trekker ned da det er forstyrrende 3. Deler av himmelen synes å være utbrent 4. Vignetteringen passer ikke inn her etter mitt syn. Edit: kritikken er av din siste versjon Endret 30. juli 2007 av Autoxave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå