Mumf-mumf Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvilken bærebar maskin mener dere har det beste designet så langt? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 HP bærbarene, elsker det fine designet deres. Dessuten så er ikke bilder lov i signaturen din! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 ^ OT: men jeg mener bildet i signaturen var såpass bra at jeg ikke kan si meg enig i at det burde fjernes Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hp Pavilion dv9000 serien har pen design. Dell XPS har også meget fin design Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Dell XPS har etter min mening absolutt best design, men uten tvil dyrest. Zepto 6624 og 6625 har også et pent og stilrent design. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Enig med at XPS har det beste designet! Lenke til kommentar
split Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 MAC er alltid et langt skritt foran når det gjelder design, forsåvidt også OS. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg