NilsiT Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg trenger altså noen flere O-ringer... De jeg kjøpte sist kjøpte jeg på microplex.no, men nå finner jeg dem ikke igjen, eller det vil si...jeg finner noen o-ringer, men de er til noe annet! er det isåfall noen av de o-ringene på microplex.no som funker? ellers er det vel også andre butikker som selger det..hvilke? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Gå innom et eller annet mekanisk verksted/bil verksted. Dei må ha noe liggende. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Men jeg kjøpte noen på microplex.no som funka fett, men vet ikke hva jeg kjøpte:P hmm.. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er ikke SÅ stor forskjell på oringene. Ta med deg en da, og sei dei skal finne noen tilsvarende eller like. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 kan jo prøve det...hva er det vanlige bruksområde til o-ringer? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er jo en pakning da. Søk på google, så finner du nok ut av det Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 De fleste verksteder, bilbutikker, rørleggere, og "hardware-stores" som byggkjøp, byggmix, o.l. burde ha sånt. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Er jo en pakning da.Søk på google, så finner du nok ut av det 9168970[/snapback] det er ikke så lett da...vet jo ikke noe om størrelse eller noe! Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 har du ikke noen fra før du kan måle da ? Finn ut størrelsen, og bestill. Lenke til kommentar
Halfedge Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 har du ikke noen fra før du kan måle da ?Finn ut størrelsen, og bestill. 9177573[/snapback] I hovedposten "HardDiskoppheng med O-ringer" står det nøyaktig typebetegnelse, størrelse etc. Jeg ringte min lokale rørleggerbutikk og de selger ikke slike lenger. I nye rør er de visstnok integrerte. Så da er de kanskje ikke så lett få tak i lenger? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 O-ringer brukes som pakninger i alt mulig utstyr, alle bedrifter som har en form for verksted har sikkert haugevis i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bauhaus på Liertoppen har! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 takker for alle svar... Jeg skal desverre ikke bruke o-ringer mer... har ikke plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå