Ksungam Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Har et gulvteppe (ikke som sitter fast) som det ble sølt øl på i går kveld, hvordan er det jeg kan vaske det bort? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Har et gulvteppe (ikke som sitter fast) som det ble sølt øl på i går kveld, hvordan er det jeg kan vaske det bort? 9168666[/snapback] putt det i vaskemarskinen hvis det er plass, men ikke for varmt (erfaring ) Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg tok mitt ut og høytrykkspylte det. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Er noe litt for stort for vaskemaskin, og høytrykkspyler har vi ikke Er det ikke noe såpe eller noe jeg kan bruke for eksempel? Vanish eller noe. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 pass på så den delen du vasker ikke blir bleket for mye. kanskje du kan dra teppet inn i dusjen eller oppi badekaret å spyle øla av. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hva slags teppe er det? Er det veldig stort? Hva slags stoff? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Hva slags teppe er det? Er det veldig stort? Hva slags stoff? 9168717[/snapback] Nå spørr du vanskelig, men jeg tror det er et syntetisk stoff. Jeg så ingen lapp under, som det kunne stått på. Det er vel ca. 4-5 m * 2-3 m. Flekken er ca. 20cm*20cm Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvis det er mulig, så kan du kan stikke innom en forhandler og leie tepperenser. Det ser ut som en bonemaskin, men det er spessielt for tepper. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 om jeg ikke tar helt feil, så kan du også bare ta vann med grønnsåpe i, og skrubbe det med det, for så og spyle av med vann fra hageslangen. for så og henge det til tørk på utsiden i sola Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 om jeg ikke tar helt feil, så kan du også bare ta vann med grønnsåpe i, og skrubbe det med det, for så og spyle av med vann fra hageslangen. for så og henge det til tørk på utsiden i sola 9168809[/snapback] Det hørtes enkelt og greit ut, men får vente til i morgen så jeg får hengt det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå