Gå til innhold

Tatung vs Mirai

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter litt i et dilemma. Jeg skal ha ny tv. og jeg har bestemt meg for at det skal være enten Mirai eller Tatung.

Tatungen har jo fått veldig god brukererfaring, men miraien har ikke fått noen. I følge detaljene er Mirai den beste, men det vet man jo egentlig ikke uten å ha prøvd.

Noen som vet hva som passer best. Skal bruke den som delvis Tv, delvis Xbox og delvis pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvordan du kan vurdere Mirai hvis du har lest trådene om TVene på dette forumet. Hvilke detaljer som gjør at du gjør det snakker du om?

9179275[/snapback]

Kontrasten er forskjellig 1000:1 på tatung og 1200:1 på Mirai, vet ikke om det har så mye å si. Mirai har også 6ms hastighet, mens tatung ligger på 8. Dette har da tilnærmet ingenting å si i mine øyne.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan du kan vurdere Mirai hvis du har lest trådene om TVene på dette forumet. Hvilke detaljer som gjør at du gjør det snakker du om?

9179275[/snapback]

Kontrasten er forskjellig 1000:1 på tatung og 1200:1 på Mirai, vet ikke om det har så mye å si. Mirai har også 6ms hastighet, mens tatung ligger på 8. Dette har da tilnærmet ingenting å si i mine øyne.

9179403[/snapback]

V42EMGI har 1200:1 og en skjermrespons på 6,5 MS

Tatung Nordic - Tom

Lenke til kommentar
Tatung støtter 1080p, Mirai støtter i utgangspunktet bare 1080i.

9180114[/snapback]

I prisguiden og på nettbutikkene står det 720 da

9179275[/snapback]

9179403[/snapback]

V42EMGI har 1200:1 og en skjermrespons på 6,5 MS

Tatung Nordic - Tom

9180341[/snapback]

Takk, men det er denne jeg ser på :) har ikke 12 000 desverre :p

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...