Radial Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har mistet sertifikatet tre ganger og det er slettes ikke gøy på alle tenkelige måter... 9213966[/snapback] Ikke for å være følelsesløs, men det har jo ingen ting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
sollys Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jeg har mistet sertifikatet tre ganger og det er slettes ikke gøy på alle tenkelige måter... 9213966[/snapback] Ikke for å være følelsesløs, men det har jo ingen ting med saken å gjøre. 9213995[/snapback] Det går helt greit, men la meg spørre deg om en ting; har du mistet setifikatet? Jeg vet tross alt hvordan det er å være uten sertifikat og jeg er heller ikke sånn type som tar det når de er 21. Derfor prøver jeg også å hjelpe! Endret 5. august 2007 av sollys Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 En kriminell forsvarer vel ofte en annen Det er ingen som bestrider at trådstarter sier at denne personen var truende, det frekkas vil ha frem er at FORUT for lovbruddet var det ingen trussler eller lignende, altså at han frivillig satte seg inn i bilen og kjørte. Leste du dette innlegget solys? Lenke til kommentar
sollys Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 For å svare på det med kriminelle; det er synd at det skulle bli en heksejakt! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det går helt greit, men la meg spørre deg om en ting; har du mistet setifikatet? Jeg vet tross alt hvordan det er å være uten sertifikat og jeg er heller ikke sånn type som tar det når de er 21. Derfor prøver jeg også å hjelpe! Hjelpe trådstarter med å fraskrive seg mest mulig ansvar, selv om han har begått en lovbrudd? Ikke for å virke brysk, men regner med du har mistet førerkortet av gode grunner. Alle tre gangene. Lenke til kommentar
sollys Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det går helt greit, men la meg spørre deg om en ting; har du mistet setifikatet? Jeg vet tross alt hvordan det er å være uten sertifikat og jeg er heller ikke sånn type som tar det når de er 21. Derfor prøver jeg også å hjelpe! Hjelpe trådstarter med å fraskrive seg mest mulig ansvar, selv om han har begått en lovbrudd? Ikke for å virke brysk, men regner med du har mistet førerkortet av gode grunner. Alle tre gangene. 9214053[/snapback] Ja, der har du det! Men en stygg måte å si det på... Hvorfor skal lovene ikke gjelde begge veier?? Du er ikke brysk, jeg mistet av lappen alle riktige grunner(uten innblanding av omgivelsene). Og det er her det skal vises skjønn, jeg var ikke 16 og kåt eller hadde ikke vet nok. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Vet ikke hvorfor dere henger dere opp i det han er jo tross alt en gjenganger på det punktet, men han ble truet til å kjøre videre når han syntes det var nok og da ble han til og med tatt. 9213966[/snapback] Hvorfor vi henger oss opp i at han ikke ble truet da han satte seg inn i bilen i utgangpunktet? Fordi det er veldig relevant for det juridiskesynet på saken. Men du mener at han skal slippe straff han var under "tvang" da han ble tatt? Alt som hende forut for det skal man bare avfeie? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det går helt greit, men la meg spørre deg om en ting; har du mistet setifikatet? 9214011[/snapback] Nei jeg har ikke det, jeg kjører aldri slik at jeg risikerer å miste førerkortet. Men det har heller ingenting med saken å gjøre. Hvorfor maser du sånn om dette? Den som blir tatt for tyveri flere ganger synes sikkert det er kjipt, men det er like fullt ulovlig å stjele. Lenke til kommentar
sollys Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Vet ikke hvorfor dere henger dere opp i det han er jo tross alt en gjenganger på det punktet, men han ble truet til å kjøre videre når han syntes det var nok og da ble han til og med tatt. 9213966[/snapback] Hvorfor vi henger oss opp i at han ikke ble truet da han satte seg inn i bilen i utgangpunktet? Fordi det er veldig relevant for det juridiskesynet på saken. Men du mener at han skal slippe straff han var under "tvang" da han ble tatt? Alt som hende forut for det skal man bare avfeie? 9214103[/snapback] Nei, ikke i det hele tatt!! det er det han skal taes for. Alle vet han kjørte, men hvorfor kan være formildene omstenigheter. Hvor lang var den første turen? Hvor og når kommer ansvarsfølelsen inn i bildet? Kan du bli tatt av politiet hvis de ikke ser deg? Hva om kompisen som alle glemmer som lyver? Hva med tvangen, alle kjenner vennskapelig tvang?? Hva mindreårige forhold 16 kontra 18? Hva med skadene på bilen? Hva med sikkerhet utøvd av myndige? Hva med grisekjøring? Hvor og hvordan ble han tatt, var det pga den knuste ruten? Endret 5. august 2007 av sollys Lenke til kommentar
sollys Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det går helt greit, men la meg spørre deg om en ting; har du mistet setifikatet? 9214011[/snapback] Nei jeg har ikke det, jeg kjører aldri slik at jeg risikerer å miste førerkortet. Men det har heller ingenting med saken å gjøre. Hvorfor maser du sånn om dette? Den som blir tatt for tyveri flere ganger synes sikkert det er kjipt, men det er like fullt ulovlig å stjele. 9214112[/snapback] Da er det ikke rart du kan avfeie alle de aspektene jeg prøver å få fram, litt andre lover skader ingen selv om det sier deg mot med tanke på de lovene kan og bryr deg om... Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Slapp av folkens! Det hele er nå tatt hånd om! Jeg tok en kjapp telefon til Pave Bendict XVI. "Bendict, gamle ørn ..." Sa jeg til ham (gamle skolekamerater forstås) "Bambino, culpa magnum.. "forklarte jeg på latin og fortalte om denne stakkars guttungen. Han forsto umiddelbart hva som måtte gjøres.. Nå er samtlige involverte lyst i bann (ikke dama på Rimi) og skuffer køl nedenunder. Kanoniseringsprosessen er startet og på sin 18-årsdag vil guttungen få både sertefikatet og glorien utlevert. 1 Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 HAhahahaha, dagens gullkorn Sorry for OT Lenke til kommentar
sollys Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 HAhahahaha, dagens gullkorn Sorry for OT 9214208[/snapback] Det helt sikkert slikt han trenger Lenke til kommentar
sollys Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det går helt greit, men la meg spørre deg om en ting; har du mistet setifikatet? 9214011[/snapback] Nei jeg har ikke det, jeg kjører aldri slik at jeg risikerer å miste førerkortet. Men det har heller ingenting med saken å gjøre. Hvorfor maser du sånn om dette? Den som blir tatt for tyveri flere ganger synes sikkert det er kjipt, men det er like fullt ulovlig å stjele. 9214112[/snapback] Da er det ikke rart du kan avfeie alle de aspektene jeg prøver å få fram, litt andre lover skader ingen selv om det sier deg mot med tanke på de lovene kan og bryr deg om... 9214172[/snapback] Du vet vel det at i en fartskontroll kan de ikke ta deg for beltet og i en belte kontroll kan de ikke ta deg for fart osv. osv. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Da er det ikke rart du kan avfeie alle de aspektene jeg prøver å få fram, litt andre lover skader ingen selv om det sier deg mot med tanke på de lovene kan og bryr deg om... Jeg kan gi deg lover, forskrifter og rettspraksis til det kommer ut av alle kroppsåpninger. Kan banke den feite lovsamlinga i hodet på alle her til de svimer av. Men hva hjelper det? Lenke til kommentar
sollys Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Da er det ikke rart du kan avfeie alle de aspektene jeg prøver å få fram, litt andre lover skader ingen selv om det sier deg mot med tanke på de lovene kan og bryr deg om... Jeg kan gi deg lover, forskrifter og rettspraksis til det kommer ut av alle kroppsåpninger. Kan banke den feite lovsamlinga i hodet på alle her til de svimer av. Men hva hjelper det? 9214234[/snapback] Forhåpenligvis ingenting. Jeg kunne ønske det ordnet seg for trådstarter og at han leste tråden og fikk hjelp av det som er blitt skrevet. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 [Da er det ikke rart du kan avfeie alle de aspektene jeg prøver å få fram, litt andre lover skader ingen selv om det sier deg mot med tanke på de lovene kan og bryr deg om... 9214172[/snapback] Jeg blir faktisk litt provosert av deg, men det er sikkert ikke din mening å provosere. Jeg tror du mener han burde slippe unna. Vel vel, jeg gidder ikke dette mer, og melder meg herved ut av diskusjonen. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Du vet vel det at i en fartskontroll kan de ikke ta deg for beltet og i en belte kontroll kan de ikke ta deg for fart osv. osv. Min gode mann. Jeg liker ikke å si det, men her driter du deg loddrett ut. Dette viser at du ikke har den fjerneste anelse på hva du snakker om. Jeg vil gjerne at det skal være takhøyde her på jussforumet, og man skal diskutere på et folkelig vis. Nå synes jeg at folk har vært ganske tålmodige her sålangt, men dette går jo over alle grenser. Lenke til kommentar
sollys Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Det tross alt en politimann som skriver avhør, og sender det til aktoratet. Og få alt på det reine er det beste også når det gjelder skjønn, dette kan jo være en idèmyldring for trådsarter det jo tross alt han som kommer til å være "moralsk(for dere)" og strafferettslig ansvarlig. Endret 5. august 2007 av sollys Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hva jeg har gjort eller ikke gjort er vel neppe relevant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå