Prey Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Skrapte meg litt opp på låret for noen dager siden. Og nå i dag merket jeg at området rundt har blitt litt gulgrønt. Og det gjør litt vondt der. Noen som aner om det kan være noe farlig? En infeksjon eller noe? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Høres ut som ett godt gammeldags blåmerke, som jeg har ørten stykk av på leggen. Fotball ftw Endret 29. juli 2007 av Lolliken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tviler på at det er noe fare på fære. Slapp av du, så skal du se at det går vekk av seg selv.. Lenke til kommentar
Prey Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Takker for så raske svar. Har bare ikke sett noe slikt før og lurte på om det kunne være noe Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har et nå jeg, ikke noe farlig Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 jeg hadde et over halve trynet, krasja i hodeduel på fotballbana, hedde han i hodet, gjett om jeg var gul,grønn,blå hehe. det går vekk etter en stund Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg leste "Gulgrønn flekk på håret". Er nok bare en vanlig blåmerke. Eller grønnmerke i ditt tilfelle da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå